Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  
Vartotojų straipsniai Elektrėnų mokykloje-darželyje „Žiogelyje“ rugsėjo 1 d. duris atvėrė sensorinis kambarys
 

Elektrėnų mokykloje-darželyje „Žiogelyje“ rugsėjo 1 d. duris atvėrė sensorinis kambarys

2020-09-03
Elektrėnų mokykloje-darželyje „Žiogelyje“ rugsėjo 1 d. duris atvėrė sensorinis kambarys
Elektrėnų mokykloje-darželyje „Žiogelis“ naujieji mokslo metai prasidėjo pasipildę dar viena išskirtine erdve. Ši ikimokyklinio ugdymo įstaiga išsiskiria, teikiama švietimo pagalbos specialistų ir paslaugų įvairove bei savo veiklos specifika – mokykloje-darželyje yra sėkmingai integruojami specialiųjų ugdymo(si) poreikius turintys vaikai. Sensorinis kambarys yra stebuklinga poilsio, streso ir atsipalaidavimo patalpa kuri subtiliai priverčia pamiršti savo baimes, ramina, sukuria džiugią nuotaiką, leidžia atsiskleisti prigimtinėms vaiko galioms. Tai padeda vaikui rasti asmeninę harmoniją ir harmoniją su jį supančiu pasauliu, atkurti psichinę pusiausvyrą, stiprinti nervų sistemą. Sensorinis kambarys įstaigoje yra aplinka, susidedanti iš daugybės skirtingų stimuliatorių, veikiančių regos, klausos, lietimo ir vestibuliarinius receptorius. Jame yra speciali įranga, leidžianti švietimo pagalbos specialistams dirbti su ypatingais vaikais, vykdyti įvairią prevencinę veiklą, padėsiančią įveikti ar palengvinti ypatingų vaikų ugdymo(si) sunkumus. Sensorinis kambarys sukuria saugos ir saugumo jausmą, teigiamą emocinį foną, sumažina nerimą ir agresyvumą, pašalina nervinį susijaudinimą ir nerimą, suaktyvina smegenų veiklą. Tai yra patogi aplinka, kuri saugo ir stiprina vaikų sveikatą. Sveikata yra visiškos fizinės, psichinės ir socialinės gerovės būsena. Vaikų sveikatos atkūrimas ir išsaugojimas yra pagrindinis sensorinio kambario tikslas. Ryškios šviesos optiniai efektai pritraukia, stimuliuoja ir palaiko dėmesį, sukuria džiaugsmingą atmosferą. Šis kambarys leis vaikams atsigauti po perkrovos grupėje ir ramiai grįžti į grupę ugdytis, tuo pačiu metu netrukdydami likusiems vaikams. Taigi, vaiko įgimtos ar įgytos savybės netrukdys nei jam, nei jo grupės draugams.