Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  

Rudens spalvos

2019-12-02
Susijusios temos: Projektai Kūrybingumas
Rudens spalvos
Virginija Paužienė
PRU vyresnioji mokytoja
DOMINYKAS: man labai patiko daryti tuos žmogeliukus, kur be kūnų ir lauke ieškoti visokių spalvų. Patiko daryti darbelius – lapus, spalvoti kreidelėmis. Labai smagu matyti save ir kitus ekrane ir pasisveikinti. Patiko viskas, kas ten buvo. Buvo smagi dienelė.
Kauno mokykloje-darželyje „Šviesa“ nuo 2019 m. spalio 1 d. iki gruodžio 1 d. įgyvendinome „eTwinning“ tarptautinį projektą „Rudens spalvos. Colors of autumn“. Priešmokyklinukai „Šviesuliukai“ su spalvotu rudeniu leidosi į atradimų kelionę. Projekto metu stebėjome rudens požymius, domėjomės vykstančiais gamtos reiškiniai, spalvomis, piešėme, fotografavome, kūrėme, konstravome, gaminome, rašėme ir dalijomės savo atradimais su 19 projekto partnerių iš Lietuvos, Graikijos ir Turkijos mokyklų.
 
Projekto tikslas – ugdyti bendrąsias kompetencijas: pažinimo (skaitmeninį raštingumą, potyriminį mokymąsi), kūrybingumo ir iniciatyvumo (išbandyti naujas kūrybines technikas, kelti naujas idėjas, pritaikyti turimas žinias), sveikos gyvensenos.
 
Projekto darbo eiga:
1. Mokyklos pristatymas (spalio 1 savaitė).
2. Noriu būti fotografu. Nuotraukų konkursas „Gražiausia akimirka“ (spalio 2 savaitė).
3. Rudens dirbtuvėje (spalio 3–4 savaitės).
4. Įspūdingiausios daržovės ar vaisiaus paroda „Esu išskirtinė“ (lapkričio 1 savaitė).
5. Esu virtuvės šefas. Konkursas „Desertas lėkštėje“ (lapkričio 2–3 savaitės).
6. Projekto įvertinimas ir sklaida (lapkričio 4 savaitė).
 
Projekto metu dalyvavome virtualioje internetinėje pamokoje „Ką šnabžda klevo lapas“, kurią suorganizavo mokytoja Nijolė iš Alytaus Dzūkijos mokyklos. Dalyvavo Alytaus šv. Benedikto gimnazijos, Šiaulių lopšelio-darželio „Coliukė“ bei mūsų mokyklos mokiniai ir mokytojos.
 
Vaikų (6 m.) mintys po vaizdo pamokos:
POVILAS: man patiko daryti tuos darbelius su lapais. Šie projektai reikalingi, matau labai daug gražių darbelių.
JUSTAS: patiko su lapais, nes buvo labai graži pamoka.
EMA: iš tikro vakar šita pamoka buvo nuostabi, dėl to, kad susisiekėm su kitom mokyklom.
MARKAS: man patiko ta pamoka per kompą, buvo smagu save matyti, daryti darbelius, džiaugiuosi, kad padariau darbelį, kurio buvau gyvenime nedaręs. Dalyvaujam „eTwinning“ projekte „Rudens spalvos“.
IEVA: man patiko spalvinti lapus.
DEIVIDAS: man labai labai patiko daryti lapus, mįsles užminti, pasisveikinti su draugais.
JONĖ: man labai patiko kai spalvinom lapus kartu su draugais iš Šiaulių. Ir patiko matytis per ekraną su draugais.
VIKTORIJA: man patiko piešti ir kad lapai džiaugėsi. Šnabždėjo man apie žaisliukus.
DOMINYKAS: man labai patiko daryti tuos žmogeliukus, kur be kūnų ir lauke ieškoti visokių spalvų. Patiko daryti darbelius – lapus, spalvoti kreidelėmis. Labai smagu matyti save ir kitus ekrane ir pasisveikinti. Patiko viskas, kas ten buvo. Buvo smagi dienelė.
 
 
 
Bendradarbiavome, naudodamiesi „TwinSpace“ bendravimo aplinka, „Facebook“ socialinio tinklo aplinkoje, elektroniniu paštu. Partnerių dalinimasis patirtimi buvo tikslingas ir naudingas, padėjęs pasiekti bendro tikslo, užtikrinęs organizuojamų veiklų kokybę. Dalyvaudami projekte, ugdytiniai turtėjo dvasiškai, išmoko kūrybiškai dirbti, bendrauti ir bendradarbiauti.
 
 
Projekto įgyvendinimas suteikė galimybę partneriams pasisemti idėjų, pasidalinti vieniems su kitais savo sukurtais pristatymais (dėlionėmis, naudingomis nuorodomis), išmokti naujų dalykų ir kūrybiškai diegti naujoves savo darbe. Projekto metu išbandžiau informacinių ir komunikacinių technologijų įrankius: quivervision.com, jigsawplanet.com, animoto.com, piZap, „Picasa“, „Pixiz“, „StoryJumper“, „Bookcreator“. Mokiniai džiaugėsi, matydami kitų projekte dalyvaujančių partnerių veiklas. Projekto metu įgyvendintas veiklas stengėmės pateikti kuo kūrybiškiau: „Animoto“ programa suteikdavo nuotraukoms žaismingumo, vaizdo įrašus siuntėme per „YouTube“ svetainę, parengėme ne vieną koliažą. Siekėme, kad medžiaga, patalpinta „TwinSpace“ erdvėje, būtų kūrybiška, patraukli, naudinga ir kartu įdomi.