Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  
Vartotojų straipsniai
 
1 2 3 4 ... 15 Pirmyn

Pedagoginių ir skaitmeninių įgūdžių tobulinimas skaitmeninėje eroje pasitelkiant atviruosius resursus, siūlomus PreEdTech tarptautiniame projekte  (0)

2023 09 17
Tarptautinis „Erasmus+” programos KA2 projektas „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir mokytojų pedagoginių ir skaitmeninių įgūdžių tobulinimas skaitmeninėje eroje”
Projekto „PreEdTech“ pagrindinis tikslas – suteikti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams atviros prieigos resursus, kuriuos taikant ugdymo procese būtų galima ugdymo turinį pateikti suskaitmenintą, inovatyviai ir patraukliai šiuolaikiniams vaikams, besiruošiantiems mokyklai, o ir pradinėse klasėse. Resursus taip pat galima pritaikyti taikant namų mokymą Skaityti plačiau

Lytinis vaikų švietimas gali būti paprasta užduotis!  (0)

2023 06 27
Nuo pat mažens vaikai ir jaunimas žavisi savo kūnu. Kaip jis veikia? O ar pas kitus viskas yra taip pat? Kaip kūdikiai patenka į pilvą? Ir kaip jie iš jo išeina? Šiuos ir kitus panašius klausimus vaikai užduoda kasdien, tačiau kartais sunku sugalvoti tinkamą atsakymą. Nelengva užduotis yra gerai ir saugiai palydėti vaikus į paauglystę, taip pat ir lytinio švietimo srityje. Tai lėmė faktas, kad tik nedidelė dalis suaugusiųjų išmoko kalbėti tokiomis temomis kaip kūnas, meilė, seksualumas ir tapatybė. Bendradarbiaudami su ekspertais ir pedagogais, parengėme Jums pasiūlymą, kuriuo norėtume padėti Jūsų vaiko lytiniame ugdyme amžių atitinkančiu ir jautriu būdu. Visa medžiaga yra nemokama ir apima kūno, meilės, lytiškumo ir tapatybės temas 4-6, 7-9 ir 10-12 metų amžiaus grupių vaikams. Mūsų pasiūlymą sudaro vadovas suaugusiesiems, mobilioji programėlė ir elektroninė knyga vaikams, kurioje pateikiamas programėlės turinys. Vadovas skirtas tėvams, globėjams, auklėtojams ir kitiems švietimo specialistams, norintiems įgyti žinių kokybiškam lytiniam švietimui namuose arba kasdieniam pedagoginiam darbui. Programėlėje ir elektroninėje knygoje kai kurios suaugusiųjų vadove nurodytos sritys yra aptariamos ir pateikiamos vaikams pritaikytu būdu. Čia galima atrasti tokius klausimus kaip „Ar yra mergaičių ir berniukų spalvų?“ arba „Iš kur atsiranda vaikai?“. Nuotaikingos iliustracijos, animacija ir garso įrašai praturtina mobiliąją programėlę ir padaro ją ypač įdomią vaikams – nesvarbu, ar jie klausimus atranda patys, ar su jiems artimu žmogumi. Projektu siekiama skatinti įvairovę, pagarbą ir lygybę kartu su lytiniu švietimu. Suaugusiesiems ir vaikams suteikiama informacija yra pagrįsta lyčių lygybės, pagarbos savo ir kitų jausmams bei kūnui, supratimo apie skirtingos seksualinės orientacijos žmones ir kt. principais. Visas mobiliosios programėlės ir interneto svetainės turinys yra projekto partnerių parengta medžiaga, atitinkanti ES ir PSO rekomendacijas. Šis mokomasis šaltinis yra laisvai prieinamas internete dvylika kalbų: anglų, estų, graikų, latvių, lenkų, lietuvių, rumunų, rusų, slovėnų, ukrainiečių, vengrų ir vokiečių. Projektą finansavo Europos Komisija. Visa medžiaga yra prieinama nemokamai. Programėlę „Tai esu aš!“ („This is me!“) galima atsisiųsti iš Apple ir Google Play parduotuvių. Suaugusiųjų vadovą bei elektroninę knygą vaikams galima parsisiųsti iš projekto interneto svetainės sexedu.eduskills.plus . Skaityti plačiau

Inga  (0)

2023 06 14
„Protect Nature, Nature is My Future“ (Saugokime gamtą, gamta mūsų ateitis) bendraminčių susitikimas Turkijoje Skaityti plačiau

Inga  (0)

2023 06 14
„Protect Nature, Nature is My Future“ (Saugokime gamtą, gamta mūsų ateitis) bendraminčių susitikimas Turkijoje Skaityti plačiau

NORS DAR MAŽAS AŠ ESU, BET ATJAUSTI IR PADĖTI NORIU, IR GALIU  (0)

2023 05 08
„Minint 33-ąsias Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo metines Vilniaus lopšelyje-darželyje „Šermukšnėlė“ kovo 9 dieną vyko socialinis – emocinis darželio bendruomenės projektas „Nors dar mažas aš esu, bet atjausti ir padėti noriu ir galiu“. Projekto tikslas – empatiškumo ir pilietiškumo ugdymas(is) nuo mažumės.
Skaityti plačiau

„ LIETUVA – MANO ŠIRDELĖJE “  (0)

2023 04 16
Tarptautinis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų vaikų kūrybinio bendradarbiavimo projektas
''LIETUVA – MANO ŠIRDELĖJE “
Klaipėdos lopšelis – darželis ''Ąžuoliukas”
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vida Garbenčienė
Mokytoja - metodininkė Vilija Stonė
“Šuniuko namelis - sodo pievelėje.
Paukščiuko lizdelis - aukštai medyje.
Mano šeima - šiltuos nameliuose.
O Lietuva - mano širdelėje" Skaityti plačiau

,,Velykų bobutė ir draugai ruošiasi šventei“  (0)

2023 04 12
,,Velykų bobutė ir draugai ruošiasi šventei“
,,Velykų bobutė ir draugai ruošiasi šventei“ ,,Velykų bobutė ir draugai ruošiasi šventei“ Skaityti plačiau

Kelionė į kalbos šalį  (0)

2023 03 30
Kybartų vaikų lopšelyje - darželyje "Kregždutė", vyko ikimokyklinio bei meninio ugdymo mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų atvira veikla "Kelionė į kalbos šalį", kurios tikslas buvo lavinti vaikų kalbinius gebėjimus. Skaityti plačiau

Kaziuko mugėje – ir lopšelio-darželio „Berželis“ auklėtiniai  (0)

2023 03 23
Visą praeitą savaitgalį Vilniuje šurmuliavo Kaziuko mugė – tikra šventė tiek mažam, tiek dideliam. Šis renginys įtraukė ir Vilniaus lopšelio-darželio „Berželis“ grupės „Pelėdos“ vaikučius, kurie kartu su auklėtojomis ir tėveliais dalyvavo mugėje pačioje jos širdyje – Vilniaus Rotušėje. Čia mažieji prekiavo savo pačių pagamintais suvenyrais, aktyviai bendravo su mugės svečiais ir, žinoma, patys turėjo progų papramogauti. Skaityti plačiau

,,Keliaujame į sveikatos šalį  (0)

2023 02 17
,,Vaikystė – fenomenali žmogaus gyvenimo apraiška. Tik tai žmoguje tvirta ir pastovu, ką jis išmoksta vaikystėje”
Skaityti plačiau

Mūsų „Atrastukai“.  (0)

2023 02 09
Manau visi sutiksime, kad ikimokyklinukų atminties gerinimas yra viena iš svarbesnių bei sunkesnių ikimokyklinio ugdymo pedagogo užduočių. Įvairių šalių ugdymo ekspertai pabrėžia, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai su gerais atminties gabumais mokykloje pasiekia geresnių rezultatų, nei vaikai, kurių atminties gebėjimai nebuvo lavinami prieš pradedant lankyti mokyklą. Tačiau šioje vietoje aš, kaip manau ir daugelis kolegų, susiduriame su klausimu: kaip įtraukti vaikus į atmintį lavinantį procesą taip, kad jiems tai būtų įdomu? Skaityti plačiau

„Mankštų paradas“  (0)

2023 01 19
Vilniaus m. l/d „Karuselė“ ugdytinių, jų tėvų ir pedagogų „Mankštų paradas“ skirtas sveiko gyvenimo būdui palaikyti. Mokytoja Jelena Stankievič. Skaityti plačiau

"Su pasaka link gražios vaiko kalbos"  (0)

2023 01 17
Projekto aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje stebimas itin didelis vaikų susidomėjimas komunikacinėmis technologijomis. Daugėja vaikų, turinčių kalbos, kalbėjimo sutrikimų, vaikams trūksta bendravimo su kitais vaikais bei suaugusiais. Bendravimas yra būtinas vaiko kalbos tobulėjimui. Pasak A. Žičkevičienės, A. Bagdono (2020, 162 p), „vaikai, kurie pasižymi gerais kalbiniais gebėjimais, geba ne tik bendrauti su kitais, draugauti, bet ir išreikšti save, jiems sekasi tiek socialinėje, tiek ir pasiekimų srityje. Sutrikus kalbai, netenkama galimybės pilnavertiškai bendrauti, gali nukentėti kitų psichinių procesų raida“. Sakytinės, vėliau rašytinės kalbos suvokimas padeda vaikui pažinti, tenkinti bendravimo, savirealizacijos poreikį, kloja pagrindus tolesnei vaiko mokymosi sėkmei. Viena iš ikimokyklinis amžiaus vaikų ugdymo (-si) siekiamybių- taisyklinga vaiko kalba. Vienas iš efektyviausių būdų pasiekti šių ugdymo tikslų- pasakų skaitymas. Skaitant pasaką lengviau lavinti vaiko moralines vertybes, kalboje atsiranda daugybė naujų žodžių, ugdytinis pajaučia kalbos gramatinio taisyklingumo ypatybes. Vaikų kalbos ugdymas- kūrybiškas procesas, todėl pasakų skaitymas efektyvus tik tada, jei lavinami visi vaiko pojūčiai.� Rega, klausa, lytėjimas, skonis, uoslė- ypač svarbūs vaiko psichiniam bei fiziniam vystymuisi. Šiais pojūčiais vaikas išmoksta pažinti aplinką. Todėl pedagogo, logopedų bei tėvų užduotis- mokyti įvairiais pojūčiais pajusti bei įvardinti daiktų ar reiškinių savybes, jas aptarti.� � Projekto tikslas- Atskleisti vaiko kalbos ugdymo galimybes pasakomis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. � Uždaviniai:� 1. Supažindinti vaikus su kalbos ugdymu pasakomis, lavinant 5 vaiko pojūčius.� 2. Suteikti vaikams malonių emocijų. 3. Lavinti foneminę klausą. 4. Turtinti vaikų žodyną naujais žodžiais.� � Projekto dalyviai: Pedagogės Eglė Tilvikienė, Vilija Viršilienė, logopedė- Rasa Bogužienė, „Drugelių“ grupės vaikai bei tėvai.� � Projekto rezultatai: Ugdytiniai įgis bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžių, lavins kalbą, smulkiąją motoriką, išmoks įdėmiai klausytis, išgirsti, pasakoti, atpasakoti, taisyklingiau kalbėti.� Skaityti plačiau

Knygų miškas Kauno „Žilvityje“  (0)

2022 12 21
Darželio vaikai kartu su mokytojomis ir vaikų rašytoja, atidarė naujai įrengtą darželyje skaitymo ir poilsio erdvę „Knygų miško“ alėja. Skaityti plačiau

Projekto metodas - instrumentas, skirtas gerinti mokyklos bendruomenės sveikatos raštingumą  (0)

2022 12 06
Klaipėdos rajono Priekulės vaikų lopšelis-darželis 2022 m. įgyvendino sveikatingumo projektą "Sportuojanti ir aktyvi bendruomenė". Skaityti plačiau
1 2 3 4 ... 15 Pirmyn