Vartotojų straipsniai




Kelionė į kalbos šalį (0) |
2023 03 20
|
Kybartų vaikų lopšelyje - darželyje "Kregždutė", vyko ikimokyklinio bei meninio ugdymo mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų atvira veikla "Kelionė į kalbos šalį", kurios tikslas buvo lavinti vaikų kalbinius gebėjimus.
Skaityti plačiau
|
,,Keliaujame į sveikatos šalį (0) |
2023 02 17
|
,,Vaikystė – fenomenali žmogaus gyvenimo apraiška. Tik tai žmoguje tvirta ir pastovu, ką jis išmoksta vaikystėje”
Skaityti plačiau |
Mūsų „Atrastukai“. (0) |
2023 02 09
|
Manau visi sutiksime, kad ikimokyklinukų atminties gerinimas yra viena iš svarbesnių bei sunkesnių ikimokyklinio ugdymo pedagogo užduočių. Įvairių šalių ugdymo ekspertai pabrėžia, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai su gerais atminties gabumais mokykloje pasiekia geresnių rezultatų, nei vaikai, kurių atminties gebėjimai nebuvo lavinami prieš pradedant lankyti mokyklą. Tačiau šioje vietoje aš, kaip manau ir daugelis kolegų, susiduriame su klausimu: kaip įtraukti vaikus į atmintį lavinantį procesą taip, kad jiems tai būtų įdomu?
Skaityti plačiau
|
„Mankštų paradas“ (0) |
2023 01 19
|
Vilniaus m. l/d „Karuselė“ ugdytinių, jų tėvų ir pedagogų „Mankštų paradas“ skirtas sveiko gyvenimo būdui palaikyti. Mokytoja Jelena Stankievič.
Skaityti plačiau
|
"Su pasaka link gražios vaiko kalbos" (0) |
2023 01 17
|
Projekto aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje stebimas itin didelis vaikų susidomėjimas komunikacinėmis technologijomis. Daugėja vaikų, turinčių kalbos, kalbėjimo sutrikimų, vaikams trūksta bendravimo su kitais vaikais bei suaugusiais. Bendravimas yra būtinas vaiko kalbos tobulėjimui. Pasak A. Žičkevičienės, A. Bagdono (2020, 162 p), „vaikai, kurie pasižymi gerais kalbiniais gebėjimais, geba ne tik bendrauti su kitais, draugauti, bet ir išreikšti save, jiems sekasi tiek socialinėje, tiek ir pasiekimų srityje. Sutrikus kalbai, netenkama galimybės pilnavertiškai bendrauti, gali nukentėti kitų psichinių procesų raida“.
Sakytinės, vėliau rašytinės kalbos suvokimas padeda vaikui pažinti, tenkinti bendravimo, savirealizacijos poreikį, kloja pagrindus tolesnei vaiko mokymosi sėkmei.
Viena iš ikimokyklinis amžiaus vaikų ugdymo (-si) siekiamybių- taisyklinga vaiko kalba. Vienas iš efektyviausių būdų pasiekti šių ugdymo tikslų- pasakų skaitymas. Skaitant pasaką lengviau lavinti vaiko moralines vertybes, kalboje atsiranda daugybė naujų žodžių, ugdytinis pajaučia kalbos gramatinio taisyklingumo ypatybes. Vaikų kalbos ugdymas- kūrybiškas procesas, todėl pasakų skaitymas efektyvus tik tada, jei lavinami visi vaiko pojūčiai.�
Rega, klausa, lytėjimas, skonis, uoslė- ypač svarbūs vaiko psichiniam bei fiziniam vystymuisi. Šiais pojūčiais vaikas išmoksta pažinti aplinką. Todėl pedagogo, logopedų bei tėvų užduotis- mokyti įvairiais pojūčiais pajusti bei įvardinti daiktų ar reiškinių savybes, jas aptarti.�
� Projekto tikslas- Atskleisti vaiko kalbos ugdymo galimybes pasakomis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
� Uždaviniai:�
1. Supažindinti vaikus su kalbos ugdymu pasakomis, lavinant 5 vaiko pojūčius.�
2. Suteikti vaikams malonių emocijų.
3. Lavinti foneminę klausą.
4. Turtinti vaikų žodyną naujais žodžiais.�
� Projekto dalyviai: Pedagogės Eglė Tilvikienė, Vilija Viršilienė, logopedė- Rasa Bogužienė, „Drugelių“ grupės vaikai bei tėvai.�
� Projekto rezultatai: Ugdytiniai įgis bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžių, lavins kalbą, smulkiąją motoriką, išmoks įdėmiai klausytis, išgirsti, pasakoti, atpasakoti, taisyklingiau kalbėti.�
Skaityti plačiau
|
Knygų miškas Kauno „Žilvityje“ (0) |
2022 12 21
|
Darželio vaikai kartu su mokytojomis ir vaikų rašytoja, atidarė naujai įrengtą darželyje skaitymo ir poilsio erdvę „Knygų miško“ alėja.
Skaityti plačiau
|
Projekto metodas - instrumentas, skirtas gerinti mokyklos bendruomenės sveikatos raštingumą (0) |
2022 12 06
|
Klaipėdos rajono Priekulės vaikų lopšelis-darželis 2022 m. įgyvendino sveikatingumo projektą "Sportuojanti ir aktyvi bendruomenė".
Skaityti plačiau
|
Šiuolaikinės interaktyvios ugdymo priemonės (0) |
2022 11 22
|
Šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje, plačiai paplitus technologijoms, pokyčiai, vykstantys suaugusiųjų bendruomenėje, keičia ir pedagoginių idėjų, metodų ir būdų sistemą.�
Skaityti plačiau
|
Panevėžio lopšelio-darželio ,,Gintarėlis (0) |
2022 11 09
|
Ikimokykliniame amžiuje išugdytas palankus aplinkai elgesys kasdieniniame gyvenime, duos teigiamus rezultatus ir tolimesniame vaiko gyvenime. Mokyklos aplinka viena iš svarbiausių ekologijos ugdymo veiksnių, kur vaikai įgyja ekologinės kultūros pradmenis. Mokyklos mokytojai kartu su tėvais siekia išugdyti vaiką mokantį savarankiškai pasirinkti tinkamą gyvenseną bei teisingus sprendimus, kad išsaugotų gražią, švarią ir sveiką aplinką.
Skaityti plačiau
|
Patirtis ugdant kitatautį vaiką ikimokyklinėje grupėje (0) |
2022 10 21
|
Kitataučio berniuko ugdymas mūsų darželio grupėje buvo nauja ir naudinga patirtis. Tapome tolerantiškesni kitoms kultūroms bei jų papročiams.
Skaityti plačiau
|
Vandens muzika (0) |
2022 10 18
|
Kalbinio kvėpavimo mokymo svarba (0) |
2022 10 10
|
Mokslininkai nustatė, kad mūsų civilizuotame pasaulyje taisyklingai kvėpuoja tik kūdikiai. Kai jie kvėpuoja – kilnojasi pilvukai. Augdami vaikai patiria stresų, įvairių baimių, todėl jų kvėpavimas greitėja, tampa negilus.
Skaityti plačiau
|
Vaikai -šviesos angelai. (0) |
2022 10 04
|
Rudeninės gamtos tyrinėjimas taikant STEAM ikimokyklinio ugdymo įstaigoje (0) |
2022 10 04
|
Ugdymo procese vis dažniau yra taikomas STEAM, todėl pasitelkiant STEAM galima tyrinėti ir rudenėjančią gamtą. Kauno lopšelio-darželio ,,Aušrinė“ ,,Žiedelių“ grupės ugdytiniai (3-4m.), drauge su mokytoja Dalia Linkevičiene tyrinėjo juos supančią rudeninę aplinką. Veiklų metu vaikai atliko bandymus „Kuris medžio lapas nukris pirmas?“, „Skęsta ar plūduriuoja?“, lankėsi ,,Santarvės“ parke, svėrė įvairias daržoves ir vaisius, meninės veiklos metu mėgino išgauti medžių lapų antspaudus.
Skaityti plačiau
|
Vandens muzika " Vandens ir garso draugystė" (0) |
2022 09 12
|
Meninio ugdymo mokytoja Vita Vošterienė
Vilniaus lopšelis-darželis "Puriena" Skaityti plačiau |
Vilniaus Vilkpėdės lopšelis-darželis. Projektas „Multifunkcinės sporto erdvės įrengimas” (0) |
2022 06 21
|
Vilniaus Vilkpėdės lopšelyje - darželyje įrengta multifunkcine 300 kv.m. sporto erdvė, įgyvendinant bendrai Sporto rėmimo fondo lėšomis finansuojamą projektą „Multifunkcinės sporto erdvės įrengimas”, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Projekto biudžetas - 29533 eur. Projekto tikslas - sudaryti tinkamas sąlygas ir platesnes galimybes kokybiškai vaikų sportinei veiklai, skatinti sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą, formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius.
Skaityti plačiau
|
Erasmus + projekto „Įtraukiojo ugdymo galimybės ir iššūkiai“ inegruota meninė veikla “Vasaros spalvos“ Kauno specialiosios mokyklos darželyje (0) |
2022 06 21
|
Gegužės 9 – 13d. Kauno specialiosios mokyklos pedagogai vykdydami Erasmus+ projektą „Įtraukiojo ugdymo galimybės ir iššūkiai“, kurio tikslas - susipažinti su Italijos įtraukiojo ugdymo gerąja patirtimi, ją pritaikyti savo mokykloje ir taip gerinti mokinių/vaikų formaliojo ir neformaliojo ugdymo kokybę Kauno specialiojoje mokykloje bei
Skaityti plačiau
|
ERASMUS+ PROGRAMOS PROJEKTO „SHARING IS CARING“ MOKYMAI LIEPOJOJE (LATVIJA) (0) |
2022 06 13
|
2022 m. gegužės 24-31d. Šiaulių lopšelio-darželio „Berželis“ auklėtoja Tatjana Andrijauskienė ir Šiaulių lopšelio-darželio „Klevelis“ auklėtoja Sandra Savickaitė dalyvavo Latvijoje vykusiuose tarptautiniuose Erasmus+ programos projekto mokymuose „Sharing is Caring“.
Skaityti plačiau
|





