Emokykla.lt
Straipsniai

Kaip trimečius vaikus supažindinti su geometrinėmis formomis?

2019 01 11
Indrė KLIKNAITĖ-ALEKSONĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“
Trejų metų vaikai geometrines formas tapatina su jiems įprastais aplinkos daiktais ar žaislais, liesdami ir apžiūrėdami lygina formas su buities daiktais. Pažintinė veikla greičiau plėtojasi, jei procesui vadovauja ugdytojas. Skaityti plačiau

Projekto „Mano šeimos ypatingas pirkinių maišelis“ dalyviai sukūrė 836 maišelius

2016 12 19
Rūta BUDINAVIČIENĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“
Kalbėtis su vaikais apie atliekų mažinimą, rūšiavimą ir perdirbimą galima ir reikia nuo mažų dienų. Vietoj plastikinio įsigijus medžiaginį maišelį, jį galima naudoti kaskart einant apsipirkti. Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė“ pedagogai mano, kad ir vaikams verta turėti tokį maišelį.  Skaityti plačiau

Meninio ugdymo pedagogai konferencijoje aptarė ikimokyklinio muzikinio ugdymo realijas

2016 12 06
Nijolė PRANEVIČIENĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Vyturėlis“
2016 m. lapkričio 25 d. įvyko Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro bei Klaipėdos miesto meninio ugdymo mokytojų metodinio būrelio organizuota respublikinė meninio ugdymo mokytojų teorinė-praktinė konferencija  „Ikimokyklinio muzikinio ugdymo realijos ir perspektyva“. Skaityti plačiau

Smagūs pirštukų žaidimai lavina ne tik motoriką, bet ir kalbą

2016 11 07
Alina VITKALOVA
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė‘‘
Lavinti vaikų smulkiąją motoriką galima žaidžiant visai paprastomis ir prieinamomis priemonėmis: buities rakandais, buitinių atliekų detalėmis, biriais produktais... Skaityti plačiau

Pažintis su teatru – nuo ankstyvojo amžiaus

2016 10 20
Violeta JOCIENĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Obelėlė“
Klaipėdos lopšelio-darželio „Obelėlė“ mažieji ugdytiniai apsilankė Klaipėdos lėlių teatro spektaklyje „Coliukė“ ir nustebino savo gebėjimu susikaupti.  Skaityti plačiau

Individualizavimas ir diferencijavimas ikimokykliniame ugdyme

2015 05 15
Andželika Petkevičienė,
Klaipėdos lopšelio-darželio „Kregždutė“ direktorės pavaduotoja ugdymui
Individualizavimo ir diferencijavimo sąvokos pedagogikoje nėra naujos. Tačiau įvairiuose šaltiniuose jos aiškinamos skirtingai ir iki galo neatskleidžiama šių sąvokų esmė. Neretai šie terminai vartojami kaip sinonimai. Skaityti plačiau

Kaip palengvinti vaiko adaptaciją darželyje?

2015 03 05
Genrūda GRYKŠIENĖ, ikimokyklinio ugdymo auklėtoja metodininkė
Gargždų ugdymo centras „Naminukas“
Praėjo šeši mėnesiai, kai vaikai pirmą kartą atėjo į Gargždų ugdymo centro „Naminukas“ ikimokyklinio ugdymo grupes. Pirmosios dienos ir savaitės daugeliui buvo įtemptos, neramios, pilnos baimės, jaudulio ir ašarų. Skaityti plačiau