Edita Martinkėnienė, auklėtoja metodininkė, Kauno lopšelis-darželis „Vaikystė“:
 
Konstruktorius Plus plus į mūsų įstaigą atkeliavo tėvų iniciatyva ir į vaikų kasdienybę įnešė sveikos sumaišties ir atradimų džiaugsmo. Mes, pedagogai, stebėjome šį procesą ir, pripažinsiu, laukėme, kada susidomėjimas nauja priemone nuslūgs. Tačiau jis tik įgavo pagreitį: iš pradžių vaikai bandė kopijuoti gamintojų pasiūlytas konstrukcines idėjas, vėliau įsidrąsino ir jų konstrukcijos tapo laisvos ir originalios, atsiskleidė konstrukcinis mąstymas. Natūraliai mūsų grupėje gimė kūrybiniai projektai, parodos, kuriose vaikai noriai pristatinėjo savo išradimus: plokštumas lėktuvų nusileidimams, lėktuvus, laivus.  
 
Džiugu, kad Plus plus mūsų grupėje atsirado rugsėjį ir palengvino mažųjų adaptacinį laikotarpį. Mažieji, atsisveikinę su mamytėmis, taip įnikdavo į kūrybinį procesą, kad pamiršdavo atsiskyrimo nerimą. Tad priemonę vertinčiau kaip turinčią relaksacinį poveikį.
 
Svarbu paminėti Plus plus konstruktoriaus naudojimo galimybes vaiko kalbai lavinti. Mokslininkų teigimu, kalbos lavėjimą ikimokykliniame amžiuje skatina smulkiosios motorikos lavinimas. 
 
Apibendrinant galima teigti, Plus plus – nuolat vaikų dėmesį traukianti kompleksinė ugdomoji priemonė. Belieka ją padėti vaikams pasiekiamoje vietoje.