S.Cowley yra patyrusi pedagogė, mokiusi vaikus Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje, taip pat dirbusi gimtosios kalbos dėstymo koordinatore. Šiuo metu Sue Cowley reguliariai rašo straipsnius mokytojų žurnalams, taip pat knygas švietimo klausimais, dalyvauja rengiant mokytojus, dirba konsultante ir skaito pranešimus. Visą šią veiklą ji sėkmingai derina su pavaduojančios mokytojos pareigomis.

Savo unikalioje knygoje S.Cowley imasi patarėjos vaidmens. Knyga sumanyta kaip klinika mokytojams, norintiems kai ką išsiaiškinti ar pasiteirauti apie profesines problemas. S.Cowley pateikia atsakymus į skaudžiausius ir neatidėliotinus klausimus.Remdamasi savo turtinga mokymo patirtimi pradinėje ir vidurinėje mokyklose autorė siūlo tikrai nemažai praktiškų ir realių sprendimų į keblias situacijas patekusiems mokytojams. 

Knyga aprėpia daugybę mokymo aspektų, pradedant dažnai kartojamais klausimais: „Kaip nutildyti vaikus, kad jie manęs klausytų“, „Kaip elgtis su pamokoje visai nedirbančiu vaiku“, ir baigiant klausimais apie tai, kaip elgtis su „būriu nesutramdomų psichopatų“, taip pat kaip mokytojui po darbo dienos išmesti iš galvos mokyklos rūpesčius.
 
Knygoje „Mokymo klinika“ skaitytojai ras atsakymus į skaudžiausius ir neatidėliotinus mokyklų administracijai, mokytojams, pagalbos specialistams ir mokinių tėvams kylančius klausimus. Knyga aprėpia daugybę „sunkių, specialiųjų poreikių“ mokinių ugdymo aspektų. Autorė pateikia daug patikrintų, praktiškų ir realiai įgyvendinamų sprendimų, kokius galėtų priimti į keblias situacijas patekę mokytojai, vadovai, tėvai.

Šią knygą patartina perskaityti kiekvienam mokytojui.
 
Knygos vertimą ir leidimą, įgyvendindama Specialiojo ugdymo paslaugų teikimo programos priemones, parėmė Švietimo ir mokslo ministerija.