Visvaldas Legkauskas magistro laipsnį įgijo Kembridžo universitete Anglijoje. Socialinių mokslų daktaro laipsnį apsigynė Vytauto Didžiojo universitete. Skaitė paskaitas Norvegijos, Italijos, Portugalijos ir kitų šalių universitetuose. Vaikų ir paauglių tyrimus vykdo 18 metų.Savo tyrimų rezultatus skelbė tarptautinėse mokslinėse konferencijose Anglijoje, Kanadoje ir Italijoje. Kaip kviestinis dėstytojas, doc. dr. Visvaldas Legkauskas skaitė paskaitas Portugalijos, Italijos ir Norvegijos universitetuose.
 
Šioje knygoje autorius pasistengė apimti tuos iššūkius, su kuriais susiduria kiekvienas tėvas, mama, mokykloje dirbantys psichologai, mokytojai ar socialiniai darbuotojai. Visi nori, kad vaikai augtų laimingi, o tam svarbu užtikrinti sklandžią vaiko raidą, kaip tai padaryti – ir pataria ši knyga.
 
Išskleidžiama visa eilė vaiko-paauglio raidai skirtų aktualių temų: apie vaiko gerovės kriterijus, saviregulacijos ugdymą, savimonės formavimą, sėdėjimą prie TV ar kompiuterio, motyvavimą, patyčias, meilę paauglystėje bei daug daugiau.
 
Autorius pasistengė apibendrinti pačius naujausius, per pastaruosius 5-7 metus sukauptus tyrimų duomenis taip, kad psichologijos studentas ar žingeidi mama galėtų lengvai pasinaudoti pateiktomis žiniomis konkrečiai praktinei situacijai spręsti.
 
Taupant skaitytojų laiką ir siekiant geresnio prieinamumo, knyga parašyta lengvesne “technine” kalba vengiant perkrauto specifiniais terminais stiliaus.
 
Kelios citatos:
“Iškeltas tikslas vaikui turi motyvuojančią vertę tuomet, kai jis yra konkretus … artimas … ir realistiškas.”
“… didelė televizijos žiūrėjimo trukmė yra susijusi su nesveikais maitinimosi įpročiais ir antsvoriu, ypač tuomet, kai vaikas įpranta valgyti žiūrėdamas televizorių.”
“Norint, kad kišenpinigiai turėtų mokomąją vertę, vaikas turi turėti galimybę pats spręsti, kaip juos išleisti.”
“.. tyrimai rodo, kad maži vaikai agresyviai elgtis pradeda dėl to, kad nežino kaip kitaip apginti savo interesus.”