Ši knyga yra priemonė ugdymo programų kūrimo metodologijai pagrįsti bei jai patikrinti konkrečioje programoje. Toks poreikis išryškėjo ne tik siekiant spręsti šią problemą teoriniame lygmenyje, bet ir suteikti pagalbą ikimokyklinio ugdymo programų sudarytojams, įgyvendintojams ir vertintojams.
 
Taikant šiame darbe ugdymo programų kūrimo metodologiją, siekiama pristatyti ugdymo turinio modeliavimo galimybes, atsižvelgiant į šiuolaikinę vaikystės sampratą, patobulinti arba atnaujinti ugdymo turinio modeliavimo įgūdžius, praplėsti pedagogų patirtį apie ugdymo turinio sudarymą, skatinti kritiškai vertinti, atrinkti ir interpretuoti gaunamą informaciją, ugdyti gebėjimą labiau išreikšti save atrandant savitą darbo stilių.
 
Įgytos teorinės žinios ir praktiniai gebėjimai padės suvokti pakitusią – į vaiką orientuoto ugdymo turinio sampratą bei ikimokyklinio ugdymo turinio kaitos būtinybę savo įstaigoje, padės rengti ikimokyklinio ugdymo programą ir modeliuoti ugdymo turinį, atsižvelgiant į vaikų amžių, jų individualumą, poreikius, gebėjimus, šeimos lūkesčius bei aktualius visuomeninio gyvenimo reiškinius. Knyga skirta ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovams, ikimokyklinio ugdymo pedagogams.