Atsiųsti knygą (pdf 6,07 MB)
Jums reikės:
  • permatomo popieriaus;
  • kalkinio popieriaus;
  • žirklių;
  • pieštuko;
  • teptukų;
  • liniuotės;
  • klijų;
  • super klijų.
 
Žaidimo lentai pagaminti reikės:
  • labai kieto kartono 50x50 cm (žaidimo lentos pagrindui)l
  • balto storo popieriaus 50x50 cm;
  • šių spalvų akrilinių dažų (arba spalvotų pieštukų): baltos, geltonos (auksinio atspalvio), oranžinės, raudonos (bordinės), mėlynos, citrinos atspalvio, žalios, šviesiai žalsvos, rudai-raudonos, smėlio atspalvio, rudos, juodos;
  • spalvotų pieštukų: balto, geltonų ir žalių atspalvių (nuo tamsios iki šviesios spalvos);
  • juodo žymeklio (3 mm ir 1 mm).
 
Žaidimo figūrėlėms pagaminti reikės:
  • 8 vnt. akučių (vienai figūrėlei 2 vnt.);
  • 8 juodų medinių karoliukų (apie 4 mm) (vienai figūrėlei 2 vnt.);
  • vielutės antenėlėms;
  • 36 priklijuojamų karoliukų (vienai figūrėlei papuošti prireiks 12) (nebūtinai);
  • sidabro spalvos blizgančių klijų;
  • spalvoti kartono: oranžinio ir šviesiai raudono (sraigių kūneliams ir pagrindui);
  • vaivorykštės (pereinančių) spalvų kartono  (rekomenduotina 4 tamsesni atspalviai: violetinis, žalias, mėlynas, raudonas ir pan.).
Darbo eiga:
 
 
  1. Išsikirpkite iš kartono kvadratinį žaidimo lentos pagrindą 50x50 cm. Nudažykite jį žaliai, kad primintų žolę. Gali prireikti kelių kartų. Palikite nudžiūti.
  2. Kol pagrindas džiūsta, pasidarykite didelį sraigės namelį, kuris bus žaidimo trasa. Jei neturite galimybės atsispausdinti reikiamo dydžio išvien, tuomet galite atspausdinti 4 A4 formato lapus ir juos susiklijuoti (žaidimo lentos išklotines rasite prisegtame faile, apačioje).
  3. Ant permatomo popieriaus persipieškite piešinėlius, kurie yra nupiešti ant kai kurių langelių.
  4. Kalkinio popieriaus pagalba persipieškite „sraigės namelį“ ant storesnio balto popieriaus. Nuspalvinkite (akriliniais dažais ar spalvotais pieštukais) žaidimo langelius skirtingomis spalvomis (nuo langelio „Startas“ iki 14 – šviesiai žalia, nuo 15 iki 27 langelio – oranžine, nuo 27 iki 41 – geltona, o langelį „Tikslas“ – žalia). Palikite, kad nudžiūtų. Jei dažysite dažais, stenkitės naudoti kuo mažiau vandens, kad popierius nesusiraukšlėtų.
  5. Kai nudžius, juodu žymekliu sužymėkite langelių ribas ir surašykite skaičius bei žodžius „Startas“ ir „Tikslas“.
  6. Dabar galite piešinėlius persikelti į žaidimo langelius: „2“ – žolės kupstas, „6“ – dobilo lapelis, „9“ – sraigė, „13“ – žolės kupsteliai, „18 ir 23“ – ramunė, „27 ir 31“ – sraigė, „34“ – ežys“, „38“ – dobilo lapelis. Nuspalvinkite atitinkamos spalvomis.
  7. Kai viskas nudžius, „sraigės namą“ iškirpkite ir priklijuokite ant pasiruošto žalio pagrindo.
  8. Dabar reikia pasidaryti žaidimo figūrėles. Jų reikės keturių.
  9. Persipieškite sraigių detales. Iš spalvoto kartono (oranžinio ir raudono) iškirpkite po 4 sraigės kūnelius ir stovelius, o iš vaivorykštinio popieriaus – po 2 sraigių namelius. Žaidimo figūrėlės turi būti dvipusės.
  10. Stovelius sulankstykite, kad gautųsi „T" forma ir suklijuokite.
  11. Paimkite vieną sraigės kūnelio detalę ir juodu žymekliu išpieškite veiduką, baltai nuspalvinkite dantukus.Iš viso taip pasiruoškite 4 detales.
  12. Iš vielutės išlankstykite „U“ formos ir norimo ilgio sraigės antenėles. Prie antenėlės viršūnių su super klijais priklijuokite medinius karoliukus.
  13. Dabar galima suklijuoti sraigės kūnelį. Paruoštas antenėles priklijuokite pažymėtoje vietoje. Tada priklijuokite stovelį ir suklijuokite su sraigės kūnelio nugarėle. Priklijuokite akutes. Jei jų neturite, galite jas nupiešti.
  14. Ant sraigių namelių, juodu žymekliu nupieškite spiralę. Paskui ją išpieškite sidabro spalvos klijais. Kai klijai nudžius, priklijuokite namelius iš vienos ir kitos pusės prie sraigės kūnelio.
  15. Žaidimo figūrėlės jau kaip ir baigtos. Teliko jas padabinti priklijuojamais karoliukais.
Žaidimo taisyklės:
  1. Žaisti gali nuo 2 iki 4 žaidėjų (rekomenduojamas žaidėjų amžius nuo 5 metų).
  2. Mesdami paeiliui žaidimo kauliuką, žaidėjai išsiaiškina kuris pirmas pradės žaidimą. Tas kuris išridena daugiausiai taškų, tas ir pradeda žaidimą.
  3. Visos 4 figūrėlės sustatomos ant langelio "Startas".
  4. Žaidėjas paeina tiek langelių į priekį, kiek taškų išridena.
  5. Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su kupsto" piešinėliu, tuomet jis praleidžia vieną ėjimą, nes jo sraigė nusprendė pasigardžiuoti skania žolyte.
  6. Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su dobilo" piešinėliu, tai jam atneša laimės. Žaidėjas kauliuką rideną dar kartą ir be eilės paeina į priekį, tiek kiek išrideno antru kauliuko metimu.
  7. Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su sraigės" piešinėliu, tuomet jis grįžta du langelius atgal.
  8. Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su ramunės" piešinėliu, tuomet jis gali išbandyti savo laimę. Jei per tris metimus, jis išridens skaičių 1, tada galės paeiti į priekį per vieną langelį.
  9. Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su ežio" piešinėliu, tuomet jis privalo grįžti 5 langelius atgal.
  10. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas atsistoja ant langelio su užrašu Tikslas".
Smagių akimirkų gaminat ir žaidžiant šį stalo žaidimą!