Jums reikės:
- permatomo popieriaus;
- kalkinio popieriaus;
- žirklių;
- pieštuko;
- teptukų;
- liniuotės;
- klijų;
- super klijų.
Žaidimo lentai pagaminti reikės:
- labai kieto kartono 50x50 cm (žaidimo lentos pagrindui)l
- balto storo popieriaus 50x50 cm;
- šių spalvų akrilinių dažų (arba spalvotų pieštukų): baltos, geltonos (auksinio atspalvio), oranžinės, raudonos (bordinės), mėlynos, citrinos atspalvio, žalios, šviesiai žalsvos, rudai-raudonos, smėlio atspalvio, rudos, juodos;
- spalvotų pieštukų: balto, geltonų ir žalių atspalvių (nuo tamsios iki šviesios spalvos);
- juodo žymeklio (3 mm ir 1 mm).
Žaidimo figūrėlėms pagaminti reikės:
- 8 vnt. akučių (vienai figūrėlei 2 vnt.);
- 8 juodų medinių karoliukų (apie 4 mm) (vienai figūrėlei 2 vnt.);
- vielutės antenėlėms;
- 36 priklijuojamų karoliukų (vienai figūrėlei papuošti prireiks 12) (nebūtinai);
- sidabro spalvos blizgančių klijų;
- spalvoti kartono: oranžinio ir šviesiai raudono (sraigių kūneliams ir pagrindui);
- vaivorykštės (pereinančių) spalvų kartono (rekomenduotina 4 tamsesni atspalviai: violetinis, žalias, mėlynas, raudonas ir pan.).
Darbo eiga:
- Išsikirpkite iš kartono kvadratinį žaidimo lentos pagrindą 50x50 cm. Nudažykite jį žaliai, kad primintų žolę. Gali prireikti kelių kartų. Palikite nudžiūti.
- Kol pagrindas džiūsta, pasidarykite didelį sraigės namelį, kuris bus žaidimo trasa. Jei neturite galimybės atsispausdinti reikiamo dydžio išvien, tuomet galite atspausdinti 4 A4 formato lapus ir juos susiklijuoti (žaidimo lentos išklotines rasite prisegtame faile, apačioje).
- Ant permatomo popieriaus persipieškite piešinėlius, kurie yra nupiešti ant kai kurių langelių.
- Kalkinio popieriaus pagalba persipieškite „sraigės namelį“ ant storesnio balto popieriaus. Nuspalvinkite (akriliniais dažais ar spalvotais pieštukais) žaidimo langelius skirtingomis spalvomis (nuo langelio „Startas“ iki 14 – šviesiai žalia, nuo 15 iki 27 langelio – oranžine, nuo 27 iki 41 – geltona, o langelį „Tikslas“ – žalia). Palikite, kad nudžiūtų. Jei dažysite dažais, stenkitės naudoti kuo mažiau vandens, kad popierius nesusiraukšlėtų.
- Kai nudžius, juodu žymekliu sužymėkite langelių ribas ir surašykite skaičius bei žodžius „Startas“ ir „Tikslas“.
- Dabar galite piešinėlius persikelti į žaidimo langelius: „2“ – žolės kupstas, „6“ – dobilo lapelis, „9“ – sraigė, „13“ – žolės kupsteliai, „18 ir 23“ – ramunė, „27 ir 31“ – sraigė, „34“ – ežys“, „38“ – dobilo lapelis. Nuspalvinkite atitinkamos spalvomis.
- Kai viskas nudžius, „sraigės namą“ iškirpkite ir priklijuokite ant pasiruošto žalio pagrindo.
- Dabar reikia pasidaryti žaidimo figūrėles. Jų reikės keturių.
- Persipieškite sraigių detales. Iš spalvoto kartono (oranžinio ir raudono) iškirpkite po 4 sraigės kūnelius ir stovelius, o iš vaivorykštinio popieriaus – po 2 sraigių namelius. Žaidimo figūrėlės turi būti dvipusės.
- Stovelius sulankstykite, kad gautųsi „T" forma ir suklijuokite.
- Paimkite vieną sraigės kūnelio detalę ir juodu žymekliu išpieškite veiduką, baltai nuspalvinkite dantukus.Iš viso taip pasiruoškite 4 detales.
- Iš vielutės išlankstykite „U“ formos ir norimo ilgio sraigės antenėles. Prie antenėlės viršūnių su super klijais priklijuokite medinius karoliukus.
- Dabar galima suklijuoti sraigės kūnelį. Paruoštas antenėles priklijuokite pažymėtoje vietoje. Tada priklijuokite stovelį ir suklijuokite su sraigės kūnelio nugarėle. Priklijuokite akutes. Jei jų neturite, galite jas nupiešti.
- Ant sraigių namelių, juodu žymekliu nupieškite spiralę. Paskui ją išpieškite sidabro spalvos klijais. Kai klijai nudžius, priklijuokite namelius iš vienos ir kitos pusės prie sraigės kūnelio.
- Žaidimo figūrėlės jau kaip ir baigtos. Teliko jas padabinti priklijuojamais karoliukais.
Žaidimo taisyklės:
- Žaisti gali nuo 2 iki 4 žaidėjų (rekomenduojamas žaidėjų amžius nuo 5 metų).
- Mesdami paeiliui žaidimo kauliuką, žaidėjai išsiaiškina kuris pirmas pradės žaidimą. Tas kuris išridena daugiausiai taškų, tas ir pradeda žaidimą.
- Visos 4 figūrėlės sustatomos ant langelio "Startas".
- Žaidėjas paeina tiek langelių į priekį, kiek taškų išridena.
- Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su „kupsto" piešinėliu, tuomet jis praleidžia vieną ėjimą, nes jo sraigė nusprendė pasigardžiuoti skania žolyte.
- Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su „dobilo" piešinėliu, tai jam atneša laimės. Žaidėjas kauliuką rideną dar kartą ir be eilės paeina į priekį, tiek kiek išrideno antru kauliuko metimu.
- Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su „sraigės" piešinėliu, tuomet jis grįžta du langelius atgal.
- Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su „ramunės" piešinėliu, tuomet jis gali išbandyti savo laimę. Jei per tris metimus, jis išridens skaičių 1, tada galės paeiti į priekį per vieną langelį.
- Jei žaidėjas atsistoja ant langelio su „ežio" piešinėliu, tuomet jis privalo grįžti 5 langelius atgal.
- Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas atsistoja ant langelio su užrašu „Tikslas".
Smagių akimirkų gaminat ir žaidžiant šį stalo žaidimą!