Emokykla.lt
Vartotojų straipsniai Tobulėjimo galimybės „eTwinning“ programoje
 

Tobulėjimo galimybės „eTwinning“ programoje

2018-06-15
Susijusios temos: Tarptautiniai projektai
Tobulėjimo galimybės „eTwinning“ programoje
Edita SETKAUSKIENĖ
Vilkaviškio vaikų lopšelis-darželis „Buratinas“
Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Buratinas“ pedagogės jau daugiau nei dešimt metų „eTwinning“ programos portale kuria tarptautinius projektus, renginius. Projektų veiklos, integruojamos į įvairias ugdomąsias veiklas, praturtina vaikų žinojimą, visuminį ugdymą daro įdomesnį, prasmingesnį, skatina domėtis tuo, kas nepažinta.
Tarptautinis eTwinning projektas „Žemės spalvos“
 
Mano sukurtame eTwinning projekte „Žemės spalvos“ dalyvavo pedagogės ir jų ugdytiniai iš ikimokyklinio ugdymo įstaigų Turkijoje, lituanistinės etnokultūros ir dramos mokyklos „Bitė“ Jungtinėje Karalystėje, Vilniaus „Jeruzalės“ progimnazijos, Kėdainių lopšelio-darželio „Pasaka“, Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Buratinas“.
 
Projekto metu vyko aktyvus, tikslingas, prasmingas bendradarbiavimas. Partneriai siūlė idėjas įvairiai veiklai gamtoje, atverdami platesnes galimybes vaikui sėkmingai mokytis iš savo patirties. Ikimokyklinukų pradėtas veiklas plėtojo pradinių klasių mokiniai.
 
Savo atradimais vaikai, pedagogės dalijosi eTwinning projekto žurnale, keitėsi pašto siuntomis, interaktyviai bendravo mano ir pedagogės Linos Benekoratienės sukurtame internetiniame renginyje „eTwinning vasaros žieduose“. Vaikai pamėgtus eTwinning programos simbolius įterpė pačių sukurtose gėlynų, pievų, laukų puokštėse ir jas pristatė renginio dalyviams.
 
Kėdainių vaikų lopšelio-darželio „Pasaka“ vaikai ir jų pedagogė Rasa Simonavičienė kvietė interaktyviai bendraujant žaisti pirštukų žaidimus, deklamuoti eilėraščius apie žemę, jos spalvas, grožėtis piešiniais, sukurtais projekto „Žemės spalvos“ metu.
 
Projekto atradimai ir sėkmės
  • Surengta tarptautinė paroda.
  • Patirtas saviraiškos, bendradarbiavimo džiaugsmas siūlant idėjas projekto partneriams ir jas plėtojant.
  • Įprasmintas vaiko savaiminis mokymasis, vertybinis ugdymasis, kultūrinis tapatumas mokantis per patyrimus vaikų darželio lauko erdvėse, išvykose, edukacinėse veiklose.
  • Dėmesingumas žemei, gyvybei joje.
  • Naujos patirtys, pažintys su draugais Lietuvoje ir užsienio šalyse, bendraujant virtualioje erdvėje.
  • Saugus elgesys internete, dermė tarp buvimo gamtoje ir veiklos virtualioje erdvėje.
Programos eTwinning reikšmė ugdymo įstaigos bendruomenei
 
Dalyvavimas eTwinning tarptautiniuose projektuose padeda formuotis multikultūrinį suvokimą, empatiją, toleranciją, suteikia kūrybiškumo, naujumo, leidžia pasijusti didelės Europos šveitimo bendruomenės dalimi.
 
Projekto veiklas galima pamatyti vaizdo įraše čia