Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  

Vertinga patirtis

2020-05-08
Vertinga patirtis
Vida Stončienė
Mažeikių lopšelio-darželio „Eglutė“ logopedė metodininkė
Prisijungę „Messenger“ vaizdo programėle, pasiilgę, mažieji energingai skuba pasakoti savo nuotykius, šypsosi, mojuoja, pasiguodžia savo „didelėmis“ bėdomis. 
Prasidėjus karantinui ir uždarius ikimokyklinio ugdymo įstaigas, visi sunerimo, kaip bus ugdomi vaikai? Ypač tie vaikai, kurie turi specialiuosius ugdymosi poreikius bei kalbos, kalbėjimo ir kitų komunikacijos sutrikimų?
 
Kaip ir visi ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojai, taip ir švietimo pagalbos specialistai (logopedas, specialusis pedagogas, socialinis pedagogas ir psichologas) pradėjo vykdyti mokymą nuotoliniu būdu.
 
Logopede dirbu penkiolika metų, pagrindiniai logopedo darbo būdai – logopedinės pratybos kabinete, dirbant individualiai ar pogrupiais (2–3 vaikai), kalbos ugdymo valandėlės ankstyvojo amžiaus vaikų grupėse, tėvų ir pedagogų konsultavimas, komandinis darbas su kitais specialistais. Žodžiu, darbas vyksta tiesiogiai bendraujant su vaikais ir suaugusiais.
 
Nuotolinis mokymas tapo tikru iššūkiu: kaip tęsti kokybišką ugdymo procesą? Vienintelė galimybė: ugdyti vaikus, bendrauti su tėvais, bendradarbiauti su mokytojais ir kitais specialistais tiesioginiu būdu – naudotis IT priemonėmis. Išsikėliau nuotolinio mokymo tikslus: 1) santykio su vaiku palaikymas, 2) ugdymo proceso tąsa (dirbti nuosekliai pagal parengtas ugdymo programas).
 
Organizuojant nuotolinį mokymą kyla klausimų, juos būtina išsiaiškinti, kad ugdymo procesas būtų kokybiškas.
 
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt