Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  

Tauragės vaikų reabilitacijos centre-mokykloje „Pušelė“ – pasidalijimo gerąja patirtimi renginys

2019-12-27
Susijusios temos: Pedagogika
Tauragės vaikų reabilitacijos centre-mokykloje „Pušelė“ – pasidalijimo gerąja patirtimi renginys
Jovita Kiržgalvienė
Tauragės vaikų reabilitacijos centro-mokyklos „Pušelė“ direktorė
Konferencijos metu pamatytos veiklos bei išklausyti pranešimai, anot jos dalyvių, labiausiai sužavėjo praktiniu pritaikomumu. Akivaizdu, kad mokytojas šiandien turi būti ypač smalsus. Juk vaikai netaps kūrėjais ir mąstytojais, jeigu mes patys tokie nebūsime. Tik pedagogo kūrybiškumas, nuolatinis ieškojimas leidžia mokiniams sukurti tobulėjimą skatinantį lauką.
Vaikai, kuriuos šiandien ugdome, rytoj taps pasaulio ateities kūrėjais. Mūsų lūkesčiai jų atžvilgiu – labai dideli. Todėl neatsitiktinai šiandien apie ugdymo kokybę kalbama itin dažnai, o pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama probleminiam, tyrinėjimu grįstam mokymui, sudarančiam sąlygas ne tik išmokti, bet ir konstruoti naujas žinias.
 
Gruodžio 12 d. Tauragės vaikų reabilitacijos centre-mokykloje „Pušelė“ vyko respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Pažink. Patirk. Atrask.“ Renginio idėja – dalytis gerąja patirtimi bei aptarti būdus, padedančius gerinti ugdymo kokybę ikimokyklinio ugdymo įstaigose, siekiant patyrimine praktika grįsto ugdymo.
Konferencijos metu vyko atviros veiklos bei meistriškumo pamokos, kurias organizavo Tauragės VRCM „Pušelė“ pedagogės. Antroje renginio dalyje buvo skaitomi pranešimai.
 
Atviros veiklos sulaukė didelio susidomėjimo. Jų metu buvo galima nukeliauti į „Popieriaus laboratoriją“ (mokytoja Jolita Jonikienė), kurioje mažieji tyrinėtojai atskleidė popieriaus paslaptis ir, savo džiaugsmui, patys jį pasigamino. Veikloje „Kuo kvepia Kalėdos?“ (mokytoja Danguolė Macijauskienė) ikimokyklinukai gamino kalėdinius sausainius: sijojo, svėrė, matavo, aptarė produktų spalvą, kvapą, kalbėjo apie sveikatai palankią mitybą ir skanavo pačių išsikeptus gardumynus. Veiklos „Spalvoti žaidimai“ (mokytoja Gražina Petrikauskienė) metu vaikų mintys ir sumanymai virto spalvingais piešiniais ant balto popieriaus lapo, akmenuko ar cukraus gabalėlio. O „Sniego ir ledo paslaptys“ (mokytoja Zita Trakšelienė) sužavėjo tuo, kad mažieji ikimokyklinukai ne tik stebėjo vandens virsmo kelią, bet ir patys pasigamino dirbtinio sniego. Visas veiklas lydėjo emocija ir nuoširdus atradimų džiaugsmas.
 
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt