„Sėju, auginu ir laukiu su džiaugsmu“
2020-06-22
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Įkūrėme žalumynų darželį, kuriame Gabrielius pasodino gėlyčių ir daržovių, palaistė ir, galiausiai, savo daržą pats tvora aptvėrė. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ekologinis ugdymas neišvengiamai prisideda prie besiformuojančios asmenybės. Jau nuo mažens vaikai pratinami kaip elgtis su gyvūnais, augalais, kaip savo jėgomis gali puoselėti, saugoti ir kurti gamtą. Juk vaikas neatskiriama jos dalis. Nuo vaikystės išugdytas požiūris ir meilė supančiai aplinkai daro žmogų ir brandžiu, ir atsakingu.
Nuotolinio ugdymo metu puoselėtas ekologinis ugdymas, pažintinė, praktinė, tiriamoji, kūrybinė veiklos. Vaikus skatinome tapti aktyviais gamtos puoselėtojais. Jausti viso proceso seką ir atlikto darbo džiaugsmą, kai savo mažomis rankomis užauginamas ir nuimamas derlius.
Vaikai susipažino su augalo augimo keliu (dygsta, auga, bręsta), sužinojo, ko reikia, kad daigelis sudygtų ir augtų. Mažieji sėjo, sodino, laistė; stebėjo ir džiaugėsi sulaukę pirmųjų daigų; tyrinėjo, palygino augalų sėklas; kūrė iš jų kompozicijas, ragavo pačių užaugintų svogūno laiškų, salotų; nusakė aiškiausiai pastebimus augalo požymius.
Gamtamoksline veikla (augalų priežiūra ir rūpinimasis) skatinome ir vaikų atsakomybės jausmą.
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt.

Šaltiniai:
