Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  

Priešmokyklinukų mokytoja: po trijų savaičių virtualaus ugdymo, mokiniai tapo daug savarankiškesni

2020-04-09
Susijusios temos: Pedagogika
Priešmokyklinukų mokytoja: po trijų savaičių virtualaus ugdymo, mokiniai tapo daug savarankiškesni
Birutė Mačiulienė
Tėveliams noriu palinkėti – palaikykite savo vaikų mokytojus, negailėkite jiems gerų žodžių – jūsų vaikų labui, mokytojai šiuo metu deda dideles pastangas ir skiria neribotą laiką,
Paskelbus karantiną, daugelis mokyklų Lietuvoje užvėrė duris. Tačiau ne visos ugdymo įstaigos atostogavo, dalis jų persikėlė į virtualią erdvę ir jau gali pasidžiaugti sėkmingo trijų savaičių skaitmeninio ugdymo patirtimi.
 
„Prasidėjus nuotoliniam mokymui vaikams prireikė pagalbos, kol įprato naudotis skirtingomis programėlėmis, tad prireikė ir papildomo tėvelių įsitraukimo.
Kasdien vaikų klausdavau, kaip jie jaučiasi po dienos, ką galima būtų padaryti geriau. Šiandien jau galiu pasidalinti svarbiausiais patarimais ir su kitais mokytojais: įsiklausykite, būkite kantrūs vieni kitiems, naudokite tas programas, kurias tikrai gerai valdote. Juk norint padėti kitame laido gale esantiems vaikams turite išlikti ne tik ramūs ir profesionalūs, bet ir gerai žinoti kaip konkreti programa veikia“, – dalijasi patirtimi Erudito licėjaus priešmokyklinės klasės mokytoja Justina Pečiulaitė.
 
Taigi, kokių programėlių rinkinį geriausia rinktis priešmokyklinukų ugdymui nuotoliniu būdu? Išties pasiteisinusios platformos: „Messenger“ (bendrauti su tėvais), „Google“ disko (apsikeisti dokumentais), „Google Hangouts Meet“ (vesti tiesiogines pamokas), „PowerPoint“, „Seesaw“ (skelbti užduotis ir vaikų darbo rezultatus), „OBS Studio“ (nufilmuoti ir įgarsinti instrukcijas), tad jas reikia mokėti tinkamai išnaudoti.
 
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt