Emokykla.lt
1 2 3 4 ... 7 Pirmyn

Ugdymo priemonės kūrybingam ugdymo procesui su 5–6 metų vaikais

2019 06 24
Jurgita SIMAITIENĖ ir Dalia KUŠELIAUSKIENĖ
Telšių lopšelis-darželis „Eglutė“
Telšių lopšelyje-darželyje „Eglutė“ trečius metus įgyvendiname projektą „Traukinukas“, kurio metu skatiname ir ugdome vaikų sveikatingumą, smalsumą, orumą, bendravimą, kūrybingumą, atsižvelgiame į vaikų prigimtines galias ir jų individualią patirtį. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko ugdymas

Valdorfo darželio bendruomenė – lyg didelė šeima

2019 05 21
Vida DRĄSUTĖ
Kauno Valdorfo darželis „Šaltinėlis“
Noriu pasidalyti mintimis ir patirtimi apie Kauno Valdorfo darželio „Šaltinėlis“ bendruomenę – bendruomenę, kuri auga kartu ir yra lyg didelė šeima. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Pedagogika Ugdymo įstaigos

Bendruomenės talka – lyg epizodas iš bičių gyvenimo

2019 05 11
Vida DRĄSUTĖ
Kauno Valdorfo darželis „Šaltinėlis“
Šiemet Kauno Valdorfo darželio „Šaltinėlis“ bendruomenė – tėvai, seneliai, tetos, dėdės, vaikai, pedagogai ir kiti darželio darbuotojai – susirinko į talką kurti bei dailinti aplinką, sodinti gėlynus ir kitus augalus. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Pedagogika Šeima Vaiko ugdymas

eTwinning projekto partneriai atvėrė pasakos duris

2019 04 30
Rasa SIMONAVIČIENĖ
Kėdainių lopšelis-darželis „Pasaka“
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai iš Klaipėdos, Šiaulių, Alytaus, Vilkaviškio, Lazdijų, Kauno ir Kėdainių įgyvendino „eTwinning“ projektą „Mes atversim pasakos duris“. Projekto tikslas – sudominti vaikus pasakomis. Skaityti plačiau

Atvira ugdomoji veikla – pasidalijimas patirtimi ar primesta prievolė?

2019 04 27
Vilė ČERNIUVIENĖ
Molėtų „Saulutės“ vaikų lopšelis-darželis
Atvira ugdomoji veikla – bene labiausiai auklėtojas neraminanti veikla, kurią reikia pravesti, norint pademonstruoti savo darbo pasiekimus arba rezultatus. Kaip sudominti, užimti ir tuo pačiu parodyti rezultatą su šiuolaikinių vaikų grupe?  Skaityti plačiau

Lietuvos trečiokų sveikatingumo projektas – pasaulinio švietimo konkurso finale

2019 04 19
Miglė RIMEIKĖ
Šių metų birželio 6 dieną Helsinkio universitete bus išdalinti kasmetiniai StarT apdovanojimai švietimo įstaigų komandoms iš viso pasaulio. Tarp geriausių finalininkų – lietuviškas projektas „Šiuolaikinių vaikų sveikatingumo gerinimas“, įgyvendintas „Šiaurės licėjaus“ pradinio ugdymo mokinių bei mokytojų komandos. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai

Priešmokyklinukų patirtinis ugdymas keliaujant po sėklų karalystę

2019 04 08
Erika STEPONAITIENĖ ir Asta URBONĖ
Šiaulių „Romuvos“ progimnazija
Pavasaris – nuostabus metas gamtos pažinimui, tyrinėjimams, atradimams. Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos priešmokyklinukai jau kovo pradžioje pradėjo vykdyti patyrimines veiklas. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Priešmokyklinis ugdymas

Tėvai ir seneliai kūrybingai pristatė vaikams savo profesijas

2019 04 01
Ramutė ADOMAVIČĖ ir Inga ŠIRMULIENĖ
Panevėžio r. Dembavos lopšelis-darželis „Smalsutis“
Ugdydamos ikimokyklinukus pastebėjome, kad daugelis vaikų nežino, kur ir ką dirba jų tėveliai, sunkiai įsimena profesijų pavadinimus. Savo pagalbą pasiūlė grupės ugdytinių  tėveliai ir seneliai.  Skaityti plačiau
Susijusios temos: Edukacija Vaiko ugdymas

Dvikalbiams vaikams – projektas keturiomis kalbomis

2019 03 25
Inga KABAKAITĖ
Jonavos vaikų lopšelis-darželis „Žilvitis“
Projekto „Pasakėlę skaitau – kitą kalbą žinau“ metu siekiau parodyti išskirtinį dėmesį dvikalbių vaikų gimtosioms kalboms, suteikti šiems vaikams galimybę pasijausti svarbiems, ypatingiems, padėti atsiskleisti ir labiau įsitraukti į grupėje organizuojamas veiklas. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko kalba

Lietuvių kalbos ugdymas – kartu su Kake Make

2019 03 19
Erika DIKČIUVIENĖ
Vilniaus lopšelis-darželis „Vėjelis“
Vilniaus lopšelio-darželio „Vėjelis“ priešmokyklinėje tautinių mažumų grupėje ugdymas vykdomas gimtąja kalba ir lietuvių kalba. Rusakalbių grupėje kartu su vaikais nutarėme, kad skaitysime lietuviškas knygeles. Vaikai pasirinko Kakės Makės nuotykius. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Skaitymas Vaiko ugdymas

Kaip gimsta šalies patriotas?

2019 03 19
Daiva GERDZEVIČIENĖ
VšĮ „Vaikystės takas“
Patriotiškumo ugdymas – neatsiejama vaikų darželio „Vaikystės takas“ ugdymo dalis. Indų istorikas Dushyant Chauhan pastebi, kad patriotiškumo ugdymas prasideda šeimoje. Šeima bendradarbiaudama su ugdymo įstaiga gali pasiekti nuostabių rezultatų. Kaip tai pasiekti? Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko ugdymas

Olimpinių vertybių ugdymo programos mokymai

2019 03 19
Vilija GERASIMOVIČIENĖ
Vilniaus kolegija
Vasario 25–28 dienomis Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) surengė intensyvius olimpinių vertybių ugdymo programos (OVUP) vadovų rengimo ilgalaikius mokymus. Juose 10 iniciatyvių, veiklių ir motyvuotų ugdytojų parengti dirbti su neformaliojo ugdymo principais paremta OVUP metodika. Skaityti plačiau

Kaip pagauti sapną?

2019 03 04
Sigita BURGIENĖ
Vilniaus r. Rudaminos vaikų lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“
Sekti pasakas ir dainuoti lopšines vaikui galima nuo pat pirmų dienų. Pasakos ir lopšinės padeda rasti artimesnį ryšį bendraujant su mažyliu, rodyti jam dėmesį, meilę, kurti malonią, saugią ir jaukią atmosferą. Dirbdama auklėtoja stengiuosi tai perduoti ir savo ugdytiniams. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko ugdymas

„Lauko darželio“ patirtis – multikultūrinių iššūkių patiriančiai Turkijos mokyklai

2019 03 02
Rugilė AUDENIENĖ
VšĮ „Lauko darželis“
Kaip ugdymas lauke gali padėti spręsti tarptautines problemas ir skatinti skirtingų vaikų tarpusavio supratimą? „Lauko darželio“ pedagogai atsakymo ieškojo drauge su kolegomis iš Didžiosios Britanijos ir Turkijos. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai

Daktaras Aiskauda pakvietė vaikus į tyrinėjimų laboratoriją

2019 02 25
Jurgita RIAUBYTĖ
Vilniaus lopšelis-darželis „Ozas“
Vilniaus lopšelyje-darželyje „Ozas“ surengėme tyrinėjimų dieną „Daktaro Aiskaudos laboratorija“. Jos metu suteikėme vaikams žinių apie sveikatai naudingus ir žalingus maisto produktus, turtinome jų patirtį pasitelkę bandymus. Skaityti plačiau

Snaigių kūrimas – patraukli ir žaisminga veikla

2019 02 07
Gilija GAJAUSKIENĖ
Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelis-darželis
Snaigių kūrimas – patraukli veikla, skatinanti vaikų vaizduotę ir kūrybingumą, pažintinį ir socialinį vystymąsi, leidžianti patirti teigiamų emocijų. Pedagogų nuomone, tokios iniciatyvos paįvairina ugdymo procesą ir daro jį patrauklų vaikams. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai Kūrybingumas

Judriosios pertraukėlės priešmokyklinukų veiklose

2019 01 31
Vilė ČERNIUVIENĖ
Molėtų „Saulutės“ vaikų lopšelis-darželis
Kad ir kiek kalbama apie vaikų judėjimo stygių, jokiose išleistose pratybose nenumatyta judri veikla užsiėmimų metu. Todėl tai turi numatyti pati pedagogė, nes judėjimo poreikis ir stygius yra akivaizdūs. Du kūno kultūros užsiėmimai per savaitę to poreikio akivaizdžiai nepatenkina. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Priešmokyklinis ugdymas

Kaip fizinis aktyvumas gali padėti vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą

2019 01 29
Teresė KERULIENĖ
Vilniaus specialusis lopšelis-darželis „Žolynėlis“
Vilniaus lopšelis-darželis „Coliukė“
Straipsnyje apžvelgiamas vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymo būdas – fizinio aktyvumo taikymas. Tinkamai parinkus fizines veiklas ir sistemingai jas taikant, galima ne tik lavinti šių vaikų fizines savybes, bet ir ugdyti kognityvines funkcijas. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Specialieji poreikiai

Pasidaryk pats: žaidimai visai šeimai

2019 01 27
Daiva VASILJEVIENĖ
Molėtų lopšelis-darželis „Saulutė“
Šiuolaikiniai vaikai turi galimybę rinktis begalę įvairaus pobūdžio žaidimų, žaislų: vieni jų ilgam pritraukia vaikų dėmesį, kiti gi greit pabosta. Ko reikia, kad vaikui žaislas ar žaidimas greitai nepabostų? Pasigaminkite žaislus patys! Skaityti plačiau
Susijusios temos: Šeima

Kaip trimečius vaikus supažindinti su geometrinėmis formomis?

2019 01 11
Indrė KLIKNAITĖ-ALEKSONĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“
Trejų metų vaikai geometrines formas tapatina su jiems įprastais aplinkos daiktais ar žaislais, liesdami ir apžiūrėdami lygina formas su buities daiktais. Pažintinė veikla greičiau plėtojasi, jei procesui vadovauja ugdytojas. Skaityti plačiau
1 2 3 4 ... 7 Pirmyn