Emokykla.lt
1 2 3 4 ... 6 Pirmyn

Snaigių kūrimas – patraukli ir žaisminga veikla

2019 02 07
Gilija GAJAUSKIENĖ
Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelis-darželis
Snaigių kūrimas – patraukli veikla, skatinanti vaikų vaizduotę ir kūrybingumą, pažintinį ir socialinį vystymąsi, leidžianti patirti teigiamų emocijų. Pedagogų nuomone, tokios iniciatyvos paįvairina ugdymo procesą ir daro jį patrauklų vaikams. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai Kūrybingumas

Judriosios pertraukėlės priešmokyklinukų veiklose

2019 01 31
Vilė ČERNIUVIENĖ
Molėtų „Saulutės“ vaikų lopšelis-darželis
Kad ir kiek kalbama apie vaikų judėjimo stygių, jokiose išleistose pratybose nenumatyta judri veikla užsiėmimų metu. Todėl tai turi numatyti pati pedagogė, nes judėjimo poreikis ir stygius yra akivaizdūs. Du kūno kultūros užsiėmimai per savaitę to poreikio akivaizdžiai nepatenkina. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Priešmokyklinis ugdymas

Kaip fizinis aktyvumas gali padėti vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą

2019 01 29
Teresė KERULIENĖ
Vilniaus specialusis lopšelis-darželis „Žolynėlis“
Vilniaus lopšelis-darželis „Coliukė“
Straipsnyje apžvelgiamas vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymo būdas – fizinio aktyvumo taikymas. Tinkamai parinkus fizines veiklas ir sistemingai jas taikant, galima ne tik lavinti šių vaikų fizines savybes, bet ir ugdyti kognityvines funkcijas. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Specialieji poreikiai

Pasidaryk pats: žaidimai visai šeimai

2019 01 27
Daiva VASILJEVIENĖ
Molėtų lopšelis-darželis „Saulutė“
Šiuolaikiniai vaikai turi galimybę rinktis begalę įvairaus pobūdžio žaidimų, žaislų: vieni jų ilgam pritraukia vaikų dėmesį, kiti gi greit pabosta. Ko reikia, kad vaikui žaislas ar žaidimas greitai nepabostų? Pasigaminkite žaislus patys! Skaityti plačiau
Susijusios temos: Šeima

Kaip trimečius vaikus supažindinti su geometrinėmis formomis?

2019 01 11
Indrė KLIKNAITĖ-ALEKSONĖ
Klaipėdos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“
Trejų metų vaikai geometrines formas tapatina su jiems įprastais aplinkos daiktais ar žaislais, liesdami ir apžiūrėdami lygina formas su buities daiktais. Pažintinė veikla greičiau plėtojasi, jei procesui vadovauja ugdytojas. Skaityti plačiau

Gerai žinoma pasaka „Ropė“ per Kalėdas atgimė naujai

2019 01 03
Jurgita RIAUBYTĖ
Vilniaus lopšelis-darželis „Ozas“
Turbūt nerasime suaugusiojo, kuri nebūtų skaitęs pasakos apie senelį, rovusį ropę. Iš pažiūros labai paprasta pasaka, kurią lengvai gali suvaidinti trimečiai, keturmečiai vaikai. O ką daryti, jeigu dirbi su šešiamečiais ir klasikinis „Ropės“ variantas jiems jau per paprastas? Skaityti plačiau
Susijusios temos: Kūrybingumas

Vaikų darželio kasdienybė be piešimo – neįsivaizduojama

2019 01 02
Aurelija VALIUKAITĖ ir Ritutė MILAŠIENĖ
Pasvalio lopšelis-darželis „Liepaitė“
Vaikų darželio kasdienybės neįmanoma įsivaizduoti be piešimo – daugeliui vaikų tai yra pagrindinis užsiėmimas. Šiame straipsnyje apžvelgsime 5–6 metų vaikų tapymo ypatumus. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Kūrybingumas

Mąstymo žemėlapių taikymas ugdant ikimokyklinukų kalbą

2018 12 28
Jolanta DANILEVIČIENĖ ir Ramutė ŽEMAITIENĖ
Vilniaus lopšelis-darželis „Žemyna“
Vilniaus lopšelio-darželio „Žemyna“ pedagogai, dirbantys pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, išbandė vaikų mąstymo gebėjimus ugdančią priemonę – mąstymo žemėlapius. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko ugdymas

Edukaciniai užsiėmimai mažiesiems Kupiškyje

2018 12 17
Daiva MERGIŪNIENĖ
Kupiškio mokykla „Varpelis“
Kupiškio mokyklos „Varpelis“ pedagogai kartu su Kupiškio etnografijos muziejaus muziejininkais rengia edukacinius užsiėmimus vaikams. Vaikai lankosi muziejuje, kur netradicinėje aplinkoje susipažįsta su įvairiais eksponatais. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Edukacija

Projekto „Gamtos draugai“ metu skatinome rūpintis gamtos vertybėmis

2018 12 06
Donata GURČINIENĖ
Šiaulių logopedinis lopšelis-darželis
Šiaulių logopedinio lopšelio-darželio bendruomenėje šiais metais įgyvendinome projektą „Gamtos draugai“, kurio metu didžiausią dėmesį skyrėme gamtos grožio puoselėjimui ir atskleidimui, antrinių žaliavų rūšiavimui. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai

Miesto vaikams – žaliosios edukacinės erdvės vaikų darželyje

2018 11 30
Lina PRATUSEVIČIENĖ
Vilniaus lopšelis-darželis „Pušynėlis“
Mokymosi gamtoje ugdomoji vertė yra svarbi ir visapusiškai pripažinta, o gamtamokslinės kompetencijos ugdomos visą gyvenimą. Vilniaus lopšelyje-darželyje „Pušynėlis“ kilo idėja organizuoti aplinkosauginio švietimo projektą „Mes – gamtai, gamta – mums“.  Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai Ugdymo įstaigos

Komunikavimo kompetencijos ugdymas kuriant knygeles

2018 11 21
Dijana BORISOVIENĖ
Jonavos vaikų lopšelis-darželis „Dobilas“
Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Dobilas“ pedagogės daug dėmesio skiria vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui, o kalbos ugdymas neatsiejamas nuo knygų skaitymo. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Skaitymas

Visos dienos ugdymo modelis: nauda vaikams ar tik sprendimas užimtiems tėvams?

2018 11 19
Miglė RIMEIKĖ
Visos dienos ugdymas gali tapti ypač aktualiu, jei abu tėvai intensyviai dirba, o popiet nėra galimybių užsiimti su vaiku ar jį vežti į būrelius. Kuo ši ugdymo forma kitokia – jums pasakoja Šiaurės licėjaus pradinio ugdymo mokytoja ir ugdymo vadovė Kaune Rūta Kuodienė. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Priešmokyklinis ugdymas

Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla – atvira Lietuvos ir Europos pedagogams

2018 11 12
Snieguolė MAŽEIKIENĖ
Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla
Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla jau 11 metų dalyvauja programoje „eTwinning“ ir kuria tarptautinius projektus. Per šiuos 11 metų mokykla buvo tris kartus pripažinta geriausia „eTwinning“ mokykla Lietuvoje, o šiais mokslo metais apdovanota ženkleliu „Programos „eTwinning“ mokykla“. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai Ugdymo įstaigos

Taisyklingo kvėpavimo įgūdžių formavimas žaidžiant

2018 11 09
Sigita DENIKYTĖ, logopedė
Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“
Mokslininkai nustatė, kad mūsų civilizuotame pasaulyje taisyklingai kvėpuoja tik kūdikiai. Augdami vaikai patiria stresų, įvairių baimių, todėl jų kvėpavimas greitėja, tampa negilus. Kaip lavinti taisyklingą kvėpavimą? Skaityti plačiau

Leidinys „Augu su krepšiniu“ padės integruoti krepšinį į ikimokyklinukų ugdymą

2018 11 06
Ugnė AVIŽIENYTĖ
Grupė Lietuvos kūno kultūros pedagogų parengė metodines rekomendacijas „Augu su krepšiniu“, skirtas mokytojams, treneriams, studentams ir kitiems asmenis, dirbantiems su ikimokyklinio amžiaus vaikais. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Vaiko sveikata Vaiko ugdymas

Kaip ugdyti, kad vaikas gamtoje jaustųsi saugus?

2018 10 26
Juozas DAPŠAUSKAS
Neseniai žiniasklaidoje nuskambėjo istorija, kai iš darželio teritorijos išėjęs vaikas atsidūrė labai pavojingoje situacijoje – kelyje, kur labai intensyvus eismas. Ar vaikus ugdyti gamtoje yra saugu, ar tai padidėjusios rizikos vieta? Skaityti plačiau
Susijusios temos: Ugdymo įstaigos

Keliautojas Vytautas Nosevičius: šeimoms svarbu kartą išsiruošti į gamtos pažinimo žygį

2018 10 01
Juozas DAPŠAUSKAS
Keliautojas ir gamtos darželio „Po smilgom“ auklėtojas Vytautas Nosevičius sako, kad šeimoms svarbu pirmą kartą išsiruošti į gamtos pažinimo žygį, tada, pajutus malonumą, norėsis šią gerą tradiciją tęsti pastoviai.  Skaityti plačiau
Susijusios temos: Šeima

Naujovė vaikų darželyje – Freinet pedagogika

2018 09 28
Gustė POCIŪTĖ-TROTIENĖ
Darželis „Aukštyn kojom“
Vilniuje įsikūręs privatus darželis „Aukštyn kojom“ nuolat ieško galimybių semtis žinių iš inovatyvių, didelę patirtį turinčių ugdymo įstaigų. 2017 m. įstaigos ugdymo turinį praturtinome Freinet pedagogika. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Projektai Pedagogika

Kalbos žaidimai taikant aktyviuosius ugdymosi metodus

2018 09 26
Jurgita BALČIŪNAITĖ-ČĖSNIENĖ, logopedė
Šiaulių lopšelis-darželis „Žiogelis“
Šiaulių lopšelio-darželio „Žiogelis“pedagogės vykdė projektą „Aktyvieji ugdymosi metodai“ , kurio metu ieškojo aktyvių, netradicinių ir kūrybiškų kalbos žaidimų bei užduočių. Skaityti plačiau
Susijusios temos: Švietimo pagalba
1 2 3 4 ... 6 Pirmyn