Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai KompleksinÄ— pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  
Nauji leidiniai ikimokyklinukų tėvams

Nauji leidiniai ikimokyklinukų tėvams

2016-02-16
Susijusios temos: Å eima Vaiko ugdymas
Nauji leidiniai ikimokyklinukų tėvams
Kokie požymiai rodo, ar jūsų vaikas darželyje gauna kokybišką ikimokyklinį ugdymą? Kaip tėvai gali įvertinti vaiko raidą? Kokiais etapais vystosi vaiko kalba? Ar normalu, jei dvikalbėse šeimose vaikas painioja abiejų kalbų žodžius? Kaip mokytis kalbos šeimoje? Į ką tėvai turi atkreipti dėmesį, jeigu vaikui sekasi ne taip gerai, kaip norėtųsi?
 
Ä® Å¡iuos ir daugelį kitų tÄ—vams svarbių klausimų atsakymus jie ras Å vietimo ir mokslo ministerijos iÅ¡leistuose naujuose leidiniuose ikimokyklinio ir prieÅ¡mokyklinio amžiaus vaikus auginantiems tÄ—vams: „JÅ«sų vaikas – ikimokyklinukas“, „Antroji kalba ankstyvajame amžiuje“ ir „JÅ«sų vaikas – prieÅ¡mokyklinukas“.
 
Leidinukai tÄ—vams iÅ¡leisti kaip priedai prie naujausių ikimokyklinio ir prieÅ¡mokyklinio ugdymo turiniui skirtų leidinių: „Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų apraÅ¡as“, „PrieÅ¡mokyklinio ugdymo bendroji programa“, „Antroji kalba ankstyvajame amžiuje“.
 
Leidinius tėvai nemokamai gali gauti ikimokyklinio ugdymo įstaigose ir rasti Švietimo ir mokslo ministerijos interneto puslapiuose:
Informacija leidiniuose pateikiama lakoniškai ir aiškiai, knygelės žaismingai iliustruotos. Patarimai ir informacija, parengta ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistų, padės tėvams geriau suprasti savo vaiką, labiau ir tikslingiau padėti jam ugdytis, laiku atkreipti dėmesį, jeigu pastebima sulėtėjusi vaiko raida.
 
Å vietimo ir mokslo ministerija primena, kad nuo rugsÄ—jo 1-osios prieÅ¡mokyklinis ugdymas bus privalomas visiems vaikams. Leidinyje „JÅ«sų vaikas – prieÅ¡mokyklinukas“ patariama, kaip bendradarbiauti su pedagogu ir padÄ—ti vaikui namuose, kad prieÅ¡mokyklinis ugdymas bÅ«tų kuo sÄ—kmingesnis, ko vaikas iÅ¡moks prieÅ¡mokyklinio ugdymo grupÄ—je, iÅ¡ ko pedagogai sprendžia, ar vaikui sekasi, ar jis daro pažangÄ…, ir kt.