Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  
Naujienos Kviečiame į paskaitą-pokalbį apie dvikalbystės ugdymą

Kviečiame į paskaitą-pokalbį apie dvikalbystės ugdymą

2020-12-09
Susijusios temos: Edukacija Šeima
Kviečiame į paskaitą-pokalbį apie dvikalbystės ugdymą
2021 m. vasario 6 d. 18 val. maloniai kviečiame į paskaitą-pokalbį „Dvikalbis auklėjimas. Jo ypatumai ir iššūkiai“.
 
 
Dvikalbis auklėjimas yra ilgalaikis procesas, vaikui tai yra smagi gyvenimo programa dviem kalbomis ir savaiminis vyksmas, o tėvams ir mokytojams – tai išbandymas bei atsakingas darbas, reikalaujantis elementarių žinių apie vaiko kalbos vystymosi tarpsnius nuo ankstyvos vaikystės iki paauglystės, sąmoningo nusistatymo ir kasdienių pastangų; nuolatinio nepertraukiamo tolygaus dėmesio paskirstymo dviem arba trim kalboms iš karto; išradingumo ir kūrybiškumo įvedant ir puoselėjant savo šeimai priimtinas taisykles bei ritualus.
 
Be savaime suprantamo idealizmo puoselėti ir išlaikyti lietuvybę, egzistuoja visa eilė mokslinių argumentų, kurie tvirtina, kad daugiakalbystė asmeniui naudinga. Dviejų ir daugiau kuo intensyviau išmoktų kalbų gebėjimas· teigiamai veikia visapusišką vaiko asmenybės vystymąsi; yra taip vadinamas „tramplynas“ mokantis kitų užsienio kalbų; gebėjimas „persijungti“ iš vienos kalbos į kitą išlieka iki gilios senatvės ir yra puiki smegenų apsauga nuo senatvės demencijos ligų.
 
Kiekviena kalba kaip tam tikros kultūros nešėja, atverianti langą į pilnesnį pasaulio vaizdą ir savęs paties pažinimą, savo identiteto paieškose, kurios tęsiasi visą gyvenimą, yra didelė ir prasminga dovana, kurią tėvai gali ir privalo perduoti savo vaikams.
 
 
Dr. phil. Sandra Petraškaitė-Pabst
 
 
Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/users/ikimokyklinis/tmp) in Unknown on line 0