Emokykla.lt
Populiarios temos:
Edukacija Projektai Kompleksinė pagalba Specialieji poreikiai Skaitymas Vaiko kalba Vaiko raida Vaiko sveikata Vaiko ugdymas  

Projektinė „eTwinning“ veikla – inovatyvus vaikų ugdymo metodas

2020-01-28
Susijusios temos: Projektai Vaiko raida
Projektinė „eTwinning“ veikla – inovatyvus vaikų ugdymo metodas
Turėdama 6 metų patirtį projektinėje „eTwinning“ veikloje galiu teigti, kad ji padeda veiksmingiau planuoti visą ugdymo procesą, apgalvoti ir parinkti veiklas, kuriose vaikai tyrinėja, veikia, ieško informacijos, įgalina ieškoti įvairių vaikų ugdymo ir idėjų įgyvendinimo būdų, skatina labiau bendradarbiauti su tėvais ir įstaigos bendruomene. Itin svarbu, kad projekto tema ir tikslai atitiktų auklėtinių amžių ir poreikius. Manau, visi sutiks, kad mažiausių vaikų poreikius labiausiai tenkina pasakos.
 
Ikimokyklinio amžiaus vaikai su pasakų pasauliu susipažįsta vos pradėję kalbėti. Pasakos turi įtakos visapusiškam ugdymui ir veikia vaiko asmenybės vystymąsi: lavina vaizduotę, smalsumą, plėtoja intelektą, ugdo kalbą, plečia žodyną, užsimezga dialogo pagrindai, padeda geriau suprasti save ir kitus, pajusti ne tik savo, bet ir kitų norus bei emocijas. Pasakos moko reikšti jausmus, įvardinti juos ir suvokti. Pasakos harmonija, kalba ugdo vaikų gebėjimą suvokti estetines vertybes. Klausydamiesi, kurdami pasakas arba jas vaidindami, vaikai gyvena savo pasakų herojų gyvenimus. Žaisdami išlieja emocijas, vidinę įtampą, formuojasi savikontrolės įgūdžiai.
 
Atsižvelgdama į šias nuostatas, sukūriau ir nuo rugsėjo įgyvendinu tarptautinį „eTwinning“ projektą „Seku seku pasaką“ (angl. „I am tell you tale“). Šiame „eTwinning“ projekte dalyvauja Lietuvos, Lenkijos ir Turkijos pedagogės ir jų auklėtiniai.
 
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt