Emokykla.lt

Kaip įveikti matematinius, gimtosios kalbos, emocijų iššūkius žaidžiant?

2018-01-17
Kaip įveikti matematinius, gimtosios kalbos, emocijų iššūkius žaidžiant?
Kaip žaidžiant padėti mokyklos dar nelankantiems vaikams įveikti matematinius ir inžinerinius iššūkius, pažinti ir pamėgti gimtąją kalbą, scenoje kalbėti apie savo jausmus? Būtent šios temos bus nagrinėjamos ikimokyklinukų pedagogams skirtuose praktikumuose, kurie kiekvieną ketvirtadienio vakarą rengiami Lietuvos vaikų ir jaunimo centre, Vilniuje.
 
Ką žinome apie STEM – praktiką, jungiančią mokslą, technologijas, inžineriją ir matematiką? Apie tai, kaip parengti STEM iššūkius vaikams – kokias priemones naudoti, kada juos taikyti ir kaip jų pagalba paskatinti vaikų kūrybiškumą, komandinio darbo bei kitus gebėjimus – pasakos neformaliojo švietimo mokytoja Dovilė Žukauskaitė  vasario 1 d. rengiamame praktikume „STEM iššūkis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje (2 akad . val.).
 
Netiesa, kad teatras tik vyresniųjų vaikų užsiėmimas. Net ir patys mažiausi darželio auklėtiniai gali vaidinti. Apie teatrinius žaidimus ir mankšteles, kurios padeda vaikams atsipalaiduoti, pažinti savo emocijas, ugdyti kantrybę, veikti komandoje vasario 8 d. praktikume „Žaidžiame teatrą darželyje (2 akad. val.) pasakos neformaliojo švietimo pedagogė Ieva Giniotytė.
 
Vaikystėje, kai vaikas mokosi sparčiausiai, jo veikloje vyrauja būtent žaidimas. Tai geriausias ir ko gero vienintelis būdas perteikti mažiesiems gimtosios kalbos ar matematikos tiesas. Tuo įsitikinusi neformaliojo švietimo ir socialinių įgūdžių mokytoja, pradinių klasių pedagogė Skirmantė Šernaitė, vasario 22 d. praktikume „Žaidybiniai gimtosios kalbos ugdymo metodai (2 akad. val.) kalbėsianti apie žaidimus, labiausiai tinkančius mokyti vaikus gimtosios kalbos, ugdyti mąstymą bei asmenines savybes.
 
Kaip tapti „Super auklėtoja“ – švytinčia, energinga, pozityvia, buriančia vaikus, įkvepiančia tėvus, mylima ir mylinčia? Kaip greitai ir lengvai  iš paprastų dalykų sukurti mažus „stebuklus“ ir kaip lavinimo procesą paversti patraukliu žaidimu? Kaip gyventi darnoje su savimi ir su aplinka? Atsakyti į šiuos klausimus padės edukologė Ilona Bumblauskienė vasario 12 d. LVJC rengiamame  praktiniame seminare „Auklėtojos vaidmenys šiuolaikiniame darželyje  (6 akad. val.)“.
Šaltiniai:
Daugiau informacijos apie LVJC organizuojamus seminarus pedagogams – http://lvjc.lt/tikrimokymai/
Jūratė Janavičienė
Tel. (8 5) 205 4705
El. p. 
Jurate.Janaviciene@lvjc.lt
www.lvjc.lt