Metodinių priemonių nauda




Metodinių priemonių nauda
2020-12-28
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vaikų tarpusavio sąveika ir bendradarbiavimas – būtinas veiksnys, norint užtikrinti jų mokymąsi vienam iš kito. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Žaidimas – metodas vertinamas kaip natūraliausia vaiko būsena, padedanti vystytis ir kurti, būti aktyviam bei veikti.
Žinomos italų psichologės ir pedagogės Marijos Montesori (Maria Montessori) ugdymo metodai grindžiami natūralios vaiko prigimties stebėjimais ir tyrinėjimais, sudarant sąlygas pačiam suvokti save ir supantį pasaulį. Labai svarbus veiksnys, ugdant vaikus, tenka specialiai paruoštai ugdomajai aplinkai, kuri skatina tolesnį jo tobulėjimą, norą pažinti pasaulį, įgyjant naujų žinių ir gebant jas pritaikyti ar panaudoti praktiškai, formuojant asmens higienos ir apsitarnavimo įgūdžius bei įpročius, ugdant vaikų tarpusavio santykius, nuoširdų, atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą.
Ugdomosiomis priemonėmis siekiama, kad vaikas sąmoningai pradėtų išskirti individualias daiktų savybes, imtų jas klasifikuoti, palyginti, nustatyti tarpusavio ryšius. Kiekviena metodinė priemonė paprastai turi savo klaidos kontrolę, todėl suklydus, vaikui nesunku pastebėti ir ištaisyti padarytas klaidas. Tokiu būdu ugdomas vaiko gebėjimas pasitikrinti atliktą užduotį ar veiklą, nereikalaujant suaugusiojo pagalbos.
Daugiau skaitykite svietimonaujienos.lt

Šaltiniai:
