Emokykla.lt
Biblioteka
Pasirinktas autorius: V. S. Glebuvienė
Įvairiuose dokumentuose ir mokslinėje literatūroje randama įvairių švietimo kokybės sampratų. „Formaliojo švietimo kokybės užtikrinimo sistemos koncepcijoje“ (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. lapkričio 24 d. įsakymas Nr. ISAK-3219) teigiama, kad „Švietimo kokybės samprata yra kontekstuali ir kintanti.
Skaityti plačiau
2001–2002 m.VPU Ikimokyklinės pedagogikos katedra organizavo Lietuvos vaiko brandumo mokyklai tyrimą, kuriame dalyvavo psichologės  doc. dr. V. S. Glebuvienė, doc. dr. B. Grigaitė, doc. dr. O. Monkevičienė, pedagogė lekt. A. Tarasonienė bei 14 edukologijos magistrančių.
Skaityti plačiau
Ši programa skirta priešmokyklinio ugdymo pedagogams taip pat  tėvams (globėjams), ikimokyklinių įstaigų, bendrojo lavinimo mokyklų vadovams, šeimos konsultantams, socialiniams, specialiesiems pedagogams, pradinių klasių mokytojams, vaikų teisių apsaugos tarnybų darbuotojams. Ji padės geriau suprasti priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymosi reikmes, pagalbos teikimo būdus, leis kurti kokybiško ugdymo(si) sąlygas.
Skaityti plačiau
265 p., spalv. iliustr., kietas virš.
Formatas: 20,4x29,2x2 cm
Alma Littera, 2010 m.
ISBN 9789955386490
Skaityti plačiau
Leidinio paskirtis – padėti pedagogams perprasti, kaip praktiniame darbe sėkmingiau realizuoti Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą, vadovaujantis vaiko pasiekimų standartais. Bendrosios priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programos įgyvendinimui yra parengtos metodinės rekomendacijos.
Skaityti plačiau
Tyrimas atliktas 2012 m. sausio – birželio mėn., tyrimo duomenys ir išvados bus panaudotos kuriant metodines rekomendacijas ikimokyklinio ugdymo programoms rengti ir atnaujinant priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.
Skaityti plačiau