



Pasirinktas autorius: O. Monkevičienė
|
Komentarai (0)
Įvairiuose dokumentuose ir mokslinėje literatūroje randama įvairių švietimo kokybės sampratų. „Formaliojo švietimo kokybės užtikrinimo sistemos koncepcijoje“ (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. lapkričio 24 d. įsakymas Nr. ISAK-3219) teigiama, kad „Švietimo kokybės samprata yra kontekstuali ir kintanti.
Skaityti plačiau |
|
2001–2002 m.VPU Ikimokyklinės pedagogikos katedra organizavo Lietuvos vaiko brandumo mokyklai tyrimą, kuriame dalyvavo psichologės doc. dr. V. S. Glebuvienė, doc. dr. B. Grigaitė, doc. dr. O. Monkevičienė, pedagogė lekt. A. Tarasonienė bei 14 edukologijos magistrančių.
Skaityti plačiau |
|
Ši programa skirta priešmokyklinio ugdymo pedagogams taip pat tėvams (globėjams), ikimokyklinių įstaigų, bendrojo lavinimo mokyklų vadovams, šeimos konsultantams, socialiniams, specialiesiems pedagogams, pradinių klasių mokytojams, vaikų teisių apsaugos tarnybų darbuotojams. Ji padės geriau suprasti priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymosi reikmes, pagalbos teikimo būdus, leis kurti kokybiško ugdymo(si) sąlygas.
Skaityti plačiau |
|
Tėvai bei globėjai, naudodamiesi pirmos dalies aptarimais, antroje dalyje ras atsakymą, kodėl auginant mažylį svarbu elgtis taip, o ne kitaip, sužinos šiuolaikinį požiūrį į kūdikio ir ankstyvojo amžiaus vaiko ugdymą, susipažins su įvairiomis ugdymo teorijomis.
Skaityti plačiau |
|
Leidinio paskirtis – padėti pedagogams perprasti, kaip praktiniame darbe sėkmingiau realizuoti Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą, vadovaujantis vaiko pasiekimų standartais. Bendrosios priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programos įgyvendinimui yra parengtos metodinės rekomendacijos.
Skaityti plačiau |
|
Tyrimas atliktas 2012 m. sausio – birželio mėn., tyrimo duomenys ir išvados bus panaudotos kuriant metodines rekomendacijas ikimokyklinio ugdymo programoms rengti ir atnaujinant priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.
Skaityti plačiau |
|
Lietuvos edukologijos universiteto profesorė Ona Monkevičienė dalinasi įžvalgomis apie ikimokyklinio ugdymo darželyje naudą ir pridėtinę vertę.
Skaityti plačiau |

