



Pasirinktas autorius: A. Mazolevskienė
|
Komentarai (0)
Įvairiuose dokumentuose ir mokslinėje literatūroje randama įvairių švietimo kokybės sampratų. „Formaliojo švietimo kokybės užtikrinimo sistemos koncepcijoje“ (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. lapkričio 24 d. įsakymas Nr. ISAK-3219) teigiama, kad „Švietimo kokybės samprata yra kontekstuali ir kintanti.
Skaityti plačiau |
|
265 p., spalv. iliustr., kietas virš.
Formatas: 20,4x29,2x2 cm Alma Littera, 2010 m. ISBN 9789955386490 Skaityti plačiau |
|
Leidinio paskirtis – padėti pedagogams perprasti, kaip praktiniame darbe sėkmingiau realizuoti Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą, vadovaujantis vaiko pasiekimų standartais. Bendrosios priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programos įgyvendinimui yra parengtos metodinės rekomendacijos.
Skaityti plačiau |
|
Tyrimas atliktas 2012 m. sausio – birželio mėn., tyrimo duomenys ir išvados bus panaudotos kuriant metodines rekomendacijas ikimokyklinio ugdymo programoms rengti ir atnaujinant priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.
Skaityti plačiau |

