Adresas: 
Kalniečių g. 167, Kaunas
Tel.: 37-332471

Internetinė svetainė: 
http://www.rutele.kaunas.lm.lt

Priklausomybė: 
Savivaldybės

Mokymo kalbos: 
lietuvių
Mokymo formos: 
Dieninė

Savivaldybė:
Kauno apskr. Kauno m. sav.
Ugdymo programos ir veikla

Vykdomos programos:

Ikimokyklinio ugdymo programa
Priešmokyklinio ugdymo programa
Pradinio ugdymo programa


Nuo 2004 metų įstaiga dalyvauja tarptautiniame vaikų ugdymo projekte “Step by Step”. Darželio vaikai ugdomi remiantis “Geros pradžios” metodika. Ugdant ir mokant pradinukus išlieka “Geros pražios” metodikos elementai. 2010-2011 m.m. mokykla dalyvauja vaikų socializacijos programoje "Būk saugus".

 

Darželyje-mokykloje veikia viena priešmokyklinio dvi ikimokyklinio ugdymo grupės ir devynios pradinės klasės. Vaikai, baigę ikimokyklinio ugdymo grupes pereina į priešmokyklinę grupę. O ją baigę - į pirmąją klasę. Ugdymas nuo 3 metų iki 10-11 metų suteikia dideles galimybes siekiant ir įgyvendinant konkrečius tikslus. Ikimokyklinis ugdymas teikiamas 40 vaikų. Teikiamos logopedo paslaugos vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimus.

 

Įstaiga turi nemažai edukacinių aplinkų. Ugdymas vykdomas ne tik grupėse, bet ir muziejuje, lėlių teatre, dailės studijoje, bibliotekoje, sporto ir muzikos salėse. Nuolat lankomi mieste esantys edukaciniai objektai: Saugaus eismo mokyklėlė, Botanikos sodas, Zoologijos sodas, Vaikų literatūros, sporto muziejai, Lėlių teatras. Plėtojama socialinė partnerystė su odontologijos klinika „Neodenta". Jau daugelį metų darželio grupės ugdymą organizuoja rengdamos projektus, kurie apima visas amžiaus grupes tačiau skirtingu lygiu. Kiekvienais metais vyksta ypač vaikų ir mokinių laukiama Kaziuko mugė, šaškių varžybos. Kiekvieną rudenį ir pavasarį vyksta sporto šventės „Aš tėtis ir mama esam sportinė šeima".

Įstaigos struktūra sudaro galimybes skirtingo amžiaus vaikams (nuo 3 metų iki 11 metų ) lankyti vieną ugdymo įstaigą. Išvengiama adaptacijos problemų. Patogu ir vaikų bei mokinių tėveliams, kurie augina skirtingo ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikus. Priimant vaikus į įstaigą, prioritetas teikiamas lankančių vaikų broliams ir sesėms.

Vadovaudamiesi „Geros pradžios" ugdymo metodika ir grupėse turint atskirus miegamuosius, grupių pedagogai suskirsto fizinę grupės erdvę į veiklos centrus, kuriuose vaikai gali saugiai judėti. Vaikai turi jiems skirtą asmeninę erdvę savo daiktams pasidėti. Pedagogai atsižvelgia į kiekvieno vaiko unikalius poreikius ir ugdimosi potencialą, skatina vaikų savivoką, gebėjimą rasti norimą informaciją. Auklėtojos naudoja teminio ugdymo strategiją, t.y. parenka temas ir pasiūlo veiklą, kuri remiasi anksčiau vaikų įgytomis žiniomis ir įgūdžiais arba naudoja vaikų pasiūlytas temas. Individualiai veiklai numatomos lengvesnės ir sunkesnės užduotys vaikams, kad vaikui galėtume pasiūlyti užduotį pagal jo sugebėjimus ir amžių.