Emokykla.lt
Biblioteka
Optimalaus priešmokyklinio ugdymo konceptualizavimosi kontekstai
Optimalaus priešmokyklinio ugdymo konceptualizavimosi kontekstai
Mokomoji knyga parengta itin aktualia tematika nūdienos edukologijos ir švietimo vadybos mokslui bei naujai ikimokyklinių ir priešmokyklinio ugdymo institucijų praktikai Lietuvoje. Analizuojama tema savaime reiškia probleminį-analitinį autoriaus požiūrį į švietimo reiškinius ir sisteminę ugdymo institucijų kaitą. Inicijuojama mokslinė diskusija priešmokyklinio ugdymo konceptualizavimo klausimais, išskiriamos teorinės prieigos, kurios leidžia nagrinėti priešmokyklinį ugdymą vadybos sąvokos sisteminiu aspektu.
 
Teoriškai grindžiama priešmokyklinio ugdymo vadybos kryptis šiuolaikinėje švietimo organizacijų vadybos sistemoje, kaip pagrindas naujos pakopos vadybos mokslinei krypčiai formuoti. Iškeltos problemos skatina diferencijuoti tolimesnes problemos tyrimo perspektyvas: pirmiausia sprendžiant priešmokyklinių įstaigų valdymo klausimus, priešmokyklinio ugdymo įstaigų evoliucinio peraugimo į naujus valdymo modelius, galimybes priimti priešmokyklinį ugdymą kaip vaikų socialinę-kultūrinę bei demokratinės gyvensenos principus atstovaujančią socialinę-edukacinę organizaciją.
Reitinguoti: